Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Results 1 - 10 of about 101,000,000 for ninja

Results 1 - 10 of about 61,200,000 for pirate

YOU LOOSE.

Jeg antar ninjaer er flinkere til å gjemme seg.

Also: pirater eller ninjaer-debatten er sååå 2001.

dood, han fant jo flere ninjaer enn pirater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lørdag er så yesterday.

Jeg og Steinvakt labba oss hjem fra en fest tidligere. Greide å bomme på siste bussen med en god time, løp i 20 minutter til en større stasjon bare for å finne ut at bussen der også hadde sluttet å gå, så gikk vi i 40 minutter hjem. Snakker om tur. Godt selskap, dog.

Lenke til kommentar
Second that. JEg var ikke redd for gangstere og pågående langere på turen hjem på østkanten, nei, uff, jeg var redd for ninjaer som kunne komme til å ta oss for pirater å være.

Det hadde vært farligere hvis det hadde vært noen pirater som hadde tatt der for ninjaer. Da hadde dere måttet gå planken, og nåde den som går planken.

Lenke til kommentar

Vaskekte sjørøvere er slow killers, men kjappe med de rustne gamle sverdene sine. Det er cowboyer som er raske på avtrekkeren, ikke pirater. Pirater er gode på henretting og å skyte over tau med pistol, ikke nærkamp.

EDIT: Gå planken? Hvor da? Hvervenbukta? Blir vel heller å gå flytebrygga hvis det skal være på druknedybde.

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Second that. JEg var ikke redd for gangstere og pågående langere på turen hjem på østkanten, nei, uff, jeg var redd for ninjaer som kunne komme til å ta oss for pirater å være.

Nei hallo, vi var jo redd for elger! XD Vi så jo et Elg skilt på veien faktisk :p

Vi jogger mot hauketo: "A new challenger has approached" LOL

Lenke til kommentar

Ja, elger har jeg hørt skal være noen skumle karer, altså. Lav range, men høy stamina og force, og oss to med lite innabords av både vått og tørt hadde ikke holdt lenge.

EDIT: - drugiS-: Du skal være passe loka når du ler av noe som beveger seg så fort at du knapt ser det.

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_-

Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser.

Nei det var et svakt argument gutten min :wee:

Lenke til kommentar
Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_-

Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser.

Ninja Vs. Pirater - dette skal rett til ask a ninja XD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...