Daniel Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Results 1 - 10 of about 101,000,000 for ninjaResults 1 - 10 of about 61,200,000 for pirate YOU LOOSE. Jeg antar ninjaer er flinkere til å gjemme seg. Also: pirater eller ninjaer-debatten er sååå 2001. dood, han fant jo flere ninjaer enn pirater. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 I see dead ninjas : Hva styrer folket med på en lørdagskveld? Eller...er det lørdag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pirater har uansett en eller annen form for skytevåpen. Slå den, vimsete sortkledde ballettdansere. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Lørdag er så yesterday. Jeg og Steinvakt labba oss hjem fra en fest tidligere. Greide å bomme på siste bussen med en god time, løp i 20 minutter til en større stasjon bare for å finne ut at bussen der også hadde sluttet å gå, så gikk vi i 40 minutter hjem. Snakker om tur. Godt selskap, dog. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ninja kan kutte kuler i to med katana Se filmen hos Youtube Pirater taper forsatt. Endret 25. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, vi måtte søren meg jogge fra bjørnholt skole til hauketo ffs! Var ikke på gymtimen på torsdag, så karma slo meg der x) Btw, ninjaer banker hvem som helst. Seriøst, en pirat hadde aldri klart å høre en ninja... :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sikkert godt av trimmen skal du sjå. Litt trim har aldri drept noen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tror du ikke pirater er så gode at de skyter utenom den blanke pinglekniven? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tror du ikke en ninja kan bevege katanaen? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Second that. JEg var ikke redd for gangstere og pågående langere på turen hjem på østkanten, nei, uff, jeg var redd for ninjaer som kunne komme til å ta oss for pirater å være. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ikke like raskt som en vaskekte sjørøver skyter. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tror du ikke pirater er så gode at de skyter utenom den blanke pinglekniven? Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_- Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Second that. JEg var ikke redd for gangstere og pågående langere på turen hjem på østkanten, nei, uff, jeg var redd for ninjaer som kunne komme til å ta oss for pirater å være. Det hadde vært farligere hvis det hadde vært noen pirater som hadde tatt der for ninjaer. Da hadde dere måttet gå planken, og nåde den som går planken. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Vaskekte sjørøvere er slow killers, men kjappe med de rustne gamle sverdene sine. Det er cowboyer som er raske på avtrekkeren, ikke pirater. Pirater er gode på henretting og å skyte over tau med pistol, ikke nærkamp. EDIT: Gå planken? Hvor da? Hvervenbukta? Blir vel heller å gå flytebrygga hvis det skal være på druknedybde. Endret 25. mai 2008 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Second that. JEg var ikke redd for gangstere og pågående langere på turen hjem på østkanten, nei, uff, jeg var redd for ninjaer som kunne komme til å ta oss for pirater å være. Nei hallo, vi var jo redd for elger! XD Vi så jo et Elg skilt på veien faktisk Vi jogger mot hauketo: "A new challenger has approached" LOL Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_- Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ja, elger har jeg hørt skal være noen skumle karer, altså. Lav range, men høy stamina og force, og oss to med lite innabords av både vått og tørt hadde ikke holdt lenge. EDIT: - drugiS-: Du skal være passe loka når du ler av noe som beveger seg så fort at du knapt ser det. Endret 25. mai 2008 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_- Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser. Nei det var et svakt argument gutten min Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_- Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser. Ninja Vs. Pirater - dette skal rett til ask a ninja XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg