fjeddiu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Svensken som delte ut poeng var jo priceless! En avbrekk for malingspanna Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 jau, og ubesudlet, da jeg kjørte utafor FØR jeg i det hele tatt fikk gjort noe, takk skal du faen meg ha Fe : ( lub? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tragisk. Hoho...jeg var så flink på jobb her i dag. Klarte å miste en av jobbtelefonene i dass Gratulerer! Tenk at russland klarte å vinne. Er litt søtt, egentlig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Se, folkens! Dette er søskenkjærlighet, for meg og Skarstad er TVILLINGER! JEG ER SÅ GLAD I DEG TVILLINGEN MIN! Å, søren. Okay, folkens, dere skal vite det, at en av ulempene med å ha et så negativt syn på språk (geddit?) er at man uten at man engang er klar over det, helt plutselig kan komplimentere noen man mente å fornærme. PASS OPP! (srlsy, tanken slo meg ikke engang!) (also, DOUBLE IRONY??) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 jau, og ubesudlet, da jeg kjørte utafor FØR jeg i det hele tatt fikk gjort noe, takk skal du faen meg ha Fe : ( lub? Jeg skal gi deg kjærlighet til du får pusteproblemer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 jau, og ubesudlet, da jeg kjørte utafor FØR jeg i det hele tatt fikk gjort noe, takk skal du faen meg ha Fe : ( lub? Jeg skal gi deg kjærlighet til du får pusteproblemer. <_< Hørtes både voldelig og fint ut på samme tid... I like it! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dere kan se hvor glad han er i meg, ja? Totally søskenkjærlighet. <_< Hørtes både voldelig og fint ut på samme tid... I like it! Dette begynner å minne om tøsing, så tror vi må stoppe nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dere kan se hvor glad han er i meg, ja? Totally søskenkjærlighet. <_< Hørtes både voldelig og fint ut på samme tid... I like it! Dette begynner å minne om tøsing, så tror vi må stoppe nå. Naaw.. skuffa! yeye... cookie? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har sjokolademarengs. *friiiste* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Slå opp ordet"Offer" i den nye wikien, så finner du et bilde av b-real ved siden? Til neste års MGP burde vi slå oss sammen og sende en representant fra forumet. Koordinere stemming via forumet og vips, så skal vi gi både transvestitter og andre syngende påfunn konkurranse. God idè, lage en audition i hver eneste by, og velge folk ut på bandet, og lage poll hva bandet skal synge, hete og hva showet på scenen skal være :!: Og få med oss hele forumet til å stemme :!: Hadde vært priceless Men at Russland vant var for såvidt greit, verken Ukraina, Hellas eller Armenia vant, og de sang surt alle tre landene... Jeg sier meg fornøyd med 5. plassen, og at Sverige ble knust etter det oddsen på dem var ^^, Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja takk. Hva smaker den? ....altmuligkake? bare tenk på en smak så smaker den det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kibs: Smaker ikke marengs sånn. Søppel? 8D NiXx: Oooh. Nam. 8D Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 IT'S MY SECRET COMBINATION, FOR YOU TO FIGURE OUT! Fyyy faaaaaaen azzzz, FOR en heeeerlig folkefezt! Jammen døtte meg hei. HeheHEH_:Hehe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kibs: Smaker ikke marengs sånn. Søppel? 8D NiXx: Oooh. Nam. 8D Ønjoi. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 IT'S MY SECRET COMBINATION, FOR YOU TO FIGURE OUT! Fyyy faaaaaaen azzzz, FOR en heeeerlig folkefezt! Jammen døtte meg hei. HeheHEH_:Hehe. Fyllepost? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kibs: Smaker ikke marengs sånn. Søppel? 8D Mer.. søtt. Med sjokoladesmak. Fyllepost? Det er absolutt ikke garantert: Det er Demille. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fyllepost? Neilol. Jeg er bare veldig entusiastisk. Då'åh. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er så SUUUUUR. Og TRØØØØØØØØØTT. Men jeg orker ikke å gå gå de fem-seks metrene til senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg