Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se, folkens! Dette er søskenkjærlighet, for meg og Skarstad er TVILLINGER! JEG ER SÅ GLAD I DEG TVILLINGEN MIN! :love:

Å, søren.

Okay, folkens, dere skal vite det, at en av ulempene med å ha et så negativt syn på språk (geddit?) er at man uten at man engang er klar over det, helt plutselig kan komplimentere noen man mente å fornærme. PASS OPP!

(srlsy, tanken slo meg ikke engang!)

(also, DOUBLE IRONY??)

Lenke til kommentar
jau, og ubesudlet, da jeg kjørte utafor FØR jeg i det hele tatt fikk gjort noe, takk skal du faen meg ha Fe : (

lub?

Jeg skal gi deg kjærlighet til du får pusteproblemer. :love:

<_<

Hørtes både voldelig og fint ut på samme tid...

I like it! :love:

Lenke til kommentar
Slå opp ordet"Offer" i den nye wikien, så finner du et bilde av b-real ved siden?

Til neste års MGP burde vi slå oss sammen og sende en representant fra forumet. Koordinere stemming via forumet og vips, så skal vi gi både transvestitter og andre syngende påfunn konkurranse. :)

God idè, lage en audition i hver eneste by, og velge folk ut på bandet, og lage poll hva bandet skal synge, hete og hva showet på scenen skal være :!: Og få med oss hele forumet til å stemme :!: Hadde vært priceless :p

Men at Russland vant var for såvidt greit, verken Ukraina, Hellas eller Armenia vant, og de sang surt alle tre landene... Jeg sier meg fornøyd med 5. plassen, og at Sverige ble knust etter det oddsen på dem var ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...