Pañolada Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det bare jeg som blir litt flau av og se på mgp? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den tyrkiske låta i mgp er helt jævlig, stemmer folk på den? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den tyrkiske låta i mgp er helt jævlig, stemmer folk på den? Har brukt opp typ 4kontant kort på den sangen nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Azerbadjan, Serbia, Israell, Ukraina, Armenia,Norge, Tyrkia, Russland og Tyrkia i ledelsen. ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 "La Latvie, deux points!" Tror jeg jeg hørte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den tyrkiske låta i mgp er helt jævlig, stemmer folk på den? Har brukt opp typ 4kontant kort på den sangen nå. Hvorfor det? Det er jo ingenting fint med den Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 FAEN! Jeg har gått glipp av side 4k jo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Herlig fra Bulgaria, da. Ga 12 til Great Garlic Girls. Norge gjør det bra mot østblokklandene da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Slå opp ordet"Offer" i den nye wikien, så finner du et bilde av b-real ved siden? Tja, hadde tenkt søket skulle føre rett til medlemsgruppen "Medlemmer". Er dere ikke alle offer for oss slemme mods og admins da? Til neste års MGP burde vi slå oss sammen og sende en representant fra forumet. Koordinere stemming via forumet og vips, så skal vi gi både transvestitter og andre syngende påfunn konkurranse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Slå opp ordet"Offer" i den nye wikien, så finner du et bilde av b-real ved siden? I'll fix it! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Norge gjør det bra mot østblokklandene da. Det skulle bare mangle da Hadde jeg rukket det, hadde jeg stemt på Latvia da... Spesielt om de hadde blandet inn ninjaer i tillegg! edit: Ninja, ikke pirat Endret 24. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den tyrkiske låta i mgp er helt jævlig, stemmer folk på den? Har brukt opp typ 4kontant kort på den sangen nå. Hvorfor det? Det er jo ingenting fint med den Fordi jeg er slem mot pengene mine. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Den tyrkiske låta i mgp er helt jævlig, stemmer folk på den? Har brukt opp typ 4kontant kort på den sangen nå. Hvorfor det? Det er jo ingenting fint med den Fordi jeg er slem mot pengene mine. For en sløsing. Du kunne jo gitt dem til meg! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ser Eurovision uten lyd og med dempet lys på TVen og House MD på laptoppen. Litt skuffet over at Norge ligger så langt nede. Synes sangen til Maria er fin jeg. Endret 24. mai 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 "La Latvie, deux points!"Tror jeg jeg hørte. Det tviler jeg på, i og med at latvia er la lettonie på fransk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 NiXx: Pule? 8D Nevn et sted og tidspunkt så er jeg der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nevn et sted og tidspunkt så er jeg der.Når jeg har drukket opp denne kaffekoppen og på storebror sitt rom. 8D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nevn et sted og tidspunkt så er jeg der.Når jeg har drukket opp denne kaffekoppen og på storebror sitt rom. 8D Får jeg være med? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ser Eurovision uten lyd og med dempet lys på TVen og House MD på laptoppen. Litt skuffet over at Norge ligger så langt nede. Synes sangen til Maria er fin jeg. I REPEAT: "Love can be hard sometimes, Yes, it can catch you off guard like bad crimes Yes, it can make you depressed and angry Make you say why me, why would anybody try me?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg