:---{D Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 MGP er ikke hva det en gang var. Før var det stil over det. Nå er det halvnakne se-på-meg-damer. Få tilbake Jan Teigen. Damn straight. Musikken nå er bare crappy pop som ikke en gang er verdig en russebuss. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Siden du ikke gidder å stemme gidder du sannsynligvis ikke å kjøpe en! Korrekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Heller halvnakne hotte chicks enn Jan Teigen. Ungdommen nå til dags eier ikke smak oO Jeg er for mye på jobb Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Pøh! Dere er helt på bærtur. Janern > alt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hepp godtfolk! Om det er noen som har noe "gøyalt" (men nøytralt) som bør med i wikiartikkel om Kafeen, kan dere sende meg en pm? Holder på med den (blant flere):http://wiki.diskusjon.no/index.php/Forumkaf%C3%A9en Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Oh...wait... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg ble nødt til å stemme på Terasbetoni. *sukke* De hylene der.. aah.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Amy Winehouse ser (igjen) ruset ut på svenen. Hun har omtrent like mye scentekke som en potetsekk. 8D Hun er fantastisk flink låtskriver og vokalist. Mao. care. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Åhgud, den kvinnelige konferansier eller hvafaenmanskalkalle det.... De øyevippene Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hepp godtfolk! Om det er noen som har noe "gøyalt" (men nøytralt) som bør med i wikiartikkel om Kafeen, kan dere sende meg en pm? Holder på med den (blant flere):http://wiki.diskusjon.no/index.php/Forumkaf%C3%A9en Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Oh...wait... :!: Genialt. Rapportere, da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kveldens første østblokkland har gitt resultatene sine... Big surprise, bare østblokkland fikk poeng. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hepp godtfolk! Om det er noen som har noe "gøyalt" (men nøytralt) som bør med i wikiartikkel om Kafeen, kan dere sende meg en pm? Holder på med den (blant flere):http://wiki.diskusjon.no/index.php/Forumkaf%C3%A9en Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Oh...wait... Siden når ble det en tråd? Men seriøst, siden brukere enda ikke kan redigere på wikien så tar jeg imot alle tips fra dere. Har ikke tid til å grave så mye selv, er mye som må på plass så da bare lappet jeg kjapt sammen en artikkel. De som kan bidra med noe vil få en gratis date med b-real Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jævla landene som bare stemmer på hverandre pga. naboland eller wtf. Ukraina gir 12 poeng til Russland osv... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Amy Winehouse ser (igjen) ruset ut på svenen. Hun har omtrent like mye scentekke som en potetsekk. 8D Hun er fantastisk flink låtskriver og vokalist. Mao. care. Gawd. Prinsipielt uenige, så det går fint. Hun kan ikke synge sine egne sanger en gang, så. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Men seriøst, siden brukere enda ikke kan redigere på wikien så tar jeg imot alle tips fra dere. Har ikke tid til å grave så mye selv, er mye som må på plass så da bare lappet jeg kjapt sammen en artikkel. De som kan bidra med noe vil få en gratis date med b-real Du tror ikke en belønning ville vært en bedre ide? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Men seriøst, siden brukere enda ikke kan redigere på wikien så tar jeg imot alle tips fra dere. Har ikke tid til å grave så mye selv, er mye som må på plass så da bare lappet jeg kjapt sammen en artikkel. De som kan bidra med noe vil få en gratis date med b-real Du tror ikke en belønning ville vært en bedre ide? Flate dere er slem med lille meg Men fra spøk til kanon, går gjerne på date jeg Og hvis noen har noen ideer til hva en skal fylle på med på wikien om SO og OT og hele dette tilholdstedet så si ifra, har tilgang til wikien jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Du tror ikke en belønning ville vært en bedre ide? Oh snap! b-real, it says right here on "BURN CHART 2008" that you're #1! Endret 24. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Men seriøst, siden brukere enda ikke kan redigere på wikien så tar jeg imot alle tips fra dere. Har ikke tid til å grave så mye selv, er mye som må på plass så da bare lappet jeg kjapt sammen en artikkel. De som kan bidra med noe vil få en gratis date med b-real Du tror ikke en belønning ville vært en bedre ide? ÅHÅHÅHÅHÅH, burn. Srsly... Endret 24. mai 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 La meg nå ha min dårlige humor i fred. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Slå opp ordet"Offer" i den nye wikien, så finner du et bilde av b-real ved siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg