Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hepp godtfolk! Om det er noen som har noe "gøyalt" (men nøytralt) som bør med i wikiartikkel om Kafeen, kan dere sende meg en pm? Holder på med den (blant flere):

http://wiki.diskusjon.no/index.php/Forumkaf%C3%A9en

Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

Oh...wait...

:(

:wee:

Siden når ble det en tråd?

Men seriøst, siden brukere enda ikke kan redigere på wikien så tar jeg imot alle tips fra dere. Har ikke tid til å grave så mye selv, er mye som må på plass så da bare lappet jeg kjapt sammen en artikkel. De som kan bidra med noe vil få en gratis date med b-real :)

Lenke til kommentar
Amy Winehouse ser (igjen) ruset ut på svenen. Hun har omtrent like mye scentekke som en potetsekk. 8D

Hun er fantastisk flink låtskriver og vokalist. Mao. care.

Gawd. Prinsipielt uenige, så det går fint. Hun kan ikke synge sine egne sanger en gang, så.
Lenke til kommentar
Men seriøst, siden brukere enda ikke kan redigere på wikien så tar jeg imot alle tips fra dere. Har ikke tid til å grave så mye selv, er mye som må på plass så da bare lappet jeg kjapt sammen en artikkel. De som kan bidra med noe vil få en gratis date med b-real :)

Du tror ikke en belønning ville vært en bedre ide?

Lenke til kommentar

Flate dere er slem med lille meg :(

Men fra spøk til kanon, går gjerne på date jeg :shrug:

Og hvis noen har noen ideer til hva en skal fylle på med på wikien om SO og OT og hele dette tilholdstedet så si ifra, har tilgang til wikien jeg.

Lenke til kommentar

ÅHÅHÅHÅHÅH, burn.

Srsly... :shrug:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...