cheeplix Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, minner meg om den gangen jeg og to venner dro på butikken og kjøpte bananer, kondomer og kløvervaselin. Dere skulle sett ansiktet på han som satt i kassa da vi kom leiende xD Russeknute eller bare "Hey, vi kjeder oss"? ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke den gangen L4r5 og Sirslask skulle gjøre det altså . Men det var jo glidemiddel (?). Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner meg om den gangen jeg måtte kjøpe bananer og kondomer på bensinstasjonen =/...Haha, minner meg om den gangen jeg og to venner dro på butikken og kjøpte bananer, kondomer og kløvervaselin. Dere skulle sett ansiktet på han som satt i kassa da vi kom leiende xD Aww, minner meg om den gangen meg og en venninne gikk hånd i hånd og nusset hverandre og kjøpte agurk, kondomer og kløvervaselin. Huhu, ser for meg ansiktet til han/hun bak kassa da dere kjøpte det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I can has got piercing! ... Hva skulle jeg gjøre forresten? *hive tråden inn i mine innlegg en gang for alle* Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jo.. php er jævelig kult men også nyttig ^^ Får vi en smakebit av sida du lager btw? =P Neh, ikke før klienten har fått siden sin levert Er en del annet småtteri jeg driver med og, men ikke noe verdt å nevne. Får vi link til UB-siden din, eller? --- DemoniZer: Velkommen til deg óg! Og det at du ikke kommer til å være aktiv i denne tråden... Vi får se Jeg hadde 3575 poster i SO6, og flere i tidligere versjoner. Tror det holder. Ha det strålende folket. Åffår?! Du har å grine om kaffetørst trøtthet kl 08:15. Nå drikker jeg kaffe fra 07:15 om morgenen.. Skal jeg klage enda tidligere da eller? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 lol, "off-topic" bah, rydda i 1 time og det synes såvidt:S mister lysta lxm, men MÅ :S spisepause nuh Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeje, husarbeidet venter. Arbeidsledig ftw. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeje, husarbeidet venter. Arbeidsledig ftw. Grunnen til at jeg sitter her er at jeg er syk. Nyser så jeg brekker meg til tider, og halsen er sår. Jeg hører på hotel california atm. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? hørte faktisk på kalleklovn intron ^^ meeen, avgårde å rydde, snx Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Avril Lavigne - [The Best Damn Thing #07] Hot. Srlsy, underrated. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har en bra ide til reklame film... har litt problemer:P Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Akkuratt nå, In flames med the quiet place ^_^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Progressivt, Dream theater Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Agalloch, har ingenting og gjøre på skolen i dag Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Akkuratt nå, In flames med the quiet place ^_^ Den er fin<3 theMissMeister : Hva skal reklamen være om? Og går du på filmfordypning eller noe? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dream Theater har noe fett. Misliker vokalen though. Selv hører jeg på Meshuggah for øyeblikket. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har en bra ide til reklame film...har litt problemer:P Noe typisk Rema 1000 kanskje? Det enkleste er ofte det beste :!: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har en bra ide til reklame film...har litt problemer:P Noe typisk Rema 1000 kanskje? Det enkleste er ofte det beste :!: Eller Kiwi: kjapp trygt og ikke veldig billig Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Går media... har åpent tema,skal vere om et produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg