WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 :Ojeg vil gjerne ha en iskald cola med isbiter i.. (cafe, right?) mrbjoern leter i skapet etter cola... Vi har ikkje cola, går pepsi max? _o/ Jeg tar et glass Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg sovner, og dette skjer? Huff. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Herlig at noe sånt sosialt er tilbake. Livet mitt var ikke det samme uten. Ehm. Ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han har vel fremdeles et bilde som han kan bruke mot deg? =D Tro meg, både Mathias og Kris har mobba meg for å være heit på en 14 åring. Det holder i massevis. Dessuten, bare litt over 450 dager til du blir 16! <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Brus vs melk vs vann? Huh? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Brus og vann. Melk er vondt-i-magenfremkallende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Vann über alles. EDIT: Bortsett fra rødvin. Endret 7. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 _o/ Jeg tar et glass Yey Ett glass til deg, og ett til meg. Kan finne fram mere brus, om flere vil ha ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Melk er veldig godt til ting som sjokolade og sånt, da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaja, velkommen til tråden alle sammen. Ser ut som om vi går rett opp i Racergiret med en gang her . Kanskje jeg skal forsøke å følge litt med i denne tråden montro? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jepp, pepsi går nok bra (bare det er isbiter i:) Endret 7. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Brus vs melk vs vann? Cola Cola er foresten ikke brus... det er en klasse for seg selv 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaja, velkommen til tråden alle sammen. Ser ut som om vi går rett opp i Racergiret med en gang her . Kanskje jeg skal forsøke å følge litt med i denne tråden montro? Jeg ønsker deg lykke til. Kanskje du ender opp med å ta plassen til vår alles kjære b-real? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eh.. en 9 siders lang post til hvilkene regler denne tråden skal ha, og vi har kommet frem til 2 regler, som alrede fantes i den gamle SO tråden Men det er jo bra at vi har en ny SO tråd, så lenge den varer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mister Bjørn. Jeg vil gjerne ha en kopp varm kakao med krem. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Yay, ny "SO" tråd. Håper alle kommer til å kose seg i den nye tråden.. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *Skåler med alle i Kafeen med sitt glass Mozell* Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tro meg, både Mathias og Kris har mobba meg for å være heit på en 14 åring. Det holder i massevis. Dessuten, bare litt over 450 dager til du blir 16! <3 Jeg gleder meg. ^^ Huh? Jeg lurte på hva jeg skulle velge. Brus og vann. Melk er vondt-i-magenfremkallende. Skal jeg kombinere brus og vann? Neh. Vann über alles. EDIT: Bortsett fra rødvin. Jeg går for vann. Sunt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg