dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vlade Divac har med seg en basketball på scenen. Lmao. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skamme seg, gjøre meg sulten på den måten Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Haha, jeg føler meg utenfor som ser American Pie - The Wedding. 8D Den er på NRK 3, right? Norges låt skaper en illusjon av å ha kvalitet, ettersom at den kommer etter en drepende rekke av 24 øredødare. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er en het potet. Ja, den er jo kokt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg føler max med b-real. Og jeg skal begynne på boka han anbefalte meg i natt, så snart jeg blir ferdig med "I ly av måneskinn" (fantastisk bok). ^^ Første biten gjør meg ingenting men det at folk går bort er litt sånn...drit. Livets gang...men allikevell. Blir sofasoving på meg i natt. Tar seg ikke ut at pårørende ikke skal få ei seng og sove i.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvem skal dere stemme på, da? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvem skal dere stemme på, da? Hvis ingen stemmer og ingen vinner blir kåret, vil det da arrangeres MGP til neste år? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det ikke senger til pårørende, b-real? oO Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Om noen tvinger dere, stem på Sabastien Tellier, da! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er en het potet. Ja, den er jo kokt... Noen er sjalu hører jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er navnet på slike asiatiske filmer med sverd og kampsport? Var et bestemt navn på de: Wuchi elns... Blei nevnt her tidligere husker jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Om ingen stemmer, vil de 5 landene som sponset mest, vinne. Regner jeg med? Siden de slipper unna med nominasjon også... xD Noen er sjalu hører jeg. For all del. Det var ikke ment negativt. xD Jeg liker kokte poteter jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tomaten er her Og det er jaggu meg jeg også. Har vært altfor lite i forumkafeen. hva kom folk opp i i år? Jeg hadde norsk på fredag, norsk på mandag og fysikk på onsdag! Blir godt å bli ferdig. Mange som ser på grand prix eller? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er navnet på slike asiatiske filmer med sverd og kampsport? Var et bestemt navn på de: Wuchi elns... Blei nevnt her tidligere husker jeg. Wuxia? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg ser på Eurovision Song Contest ja. Den spanske er fantastisk catchy! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Enten setter Europa pris på et kultivert pustehull etter 1 time og 45 minutter med visuell kakafoni, eller så kan den sofistikerte sangen drukne i all støyen. La oss håpe på det første! Josteins mening:) Alle ser på grand prix herrbrun, vi er like tragiske alle sammen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skarstad, du har Avril Lavigne som nest mest hørte artist på last.fm. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har en følelse at den Spanske sangen vil vinne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er navnet på slike asiatiske filmer med sverd og kampsport? Var et bestemt navn på de: Wuchi elns... Blei nevnt her tidligere husker jeg. Wuxia? Atm, I love you <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det ikke senger til pårørende, b-real? oOJo, det er det, men det rommet har vært brukt av vi som har hvilende nattevakt pga en går som påpassvakt for en aggressiv person som kan få noen tulltak så i natt blir en nok å la pårørende disponere det.Skarstad, du har Avril Lavigne som nest mest hørte artist på last.fm. Hvordan er det mulig? Hans virkelige identitet kommer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg