Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jepp. Host til du spyr. Da slutter du for ei stund. Jeg har laget sjokolademarengs. Ikke hadde jeg lyst på da, og ikke har jeg lyst på nå. Hvorfor laget jeg det? Jeg ville se om jeg fikk det til. Noen som vil ha? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hadde egentli ikke hatt noe imot sjokolademarengs.. desutten så kjeder jeg vettet av meg, det er kjedelig å være hjemme alene.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Samebror: Har ikke hört alle bidragene, men tror at Russland eller Portugal vinner. De ler litt av meg her i huset, har printa ut voting sheets og greier (fås forövrig på www.eurovision.tv) for de som er interesserte. Han russeren synger falsk synes jeg, pluss at han bruker en som går på skøyter for at folk skal glemem den falske stemmen hans. Portugal er ren kopi av fjorårets vinner, det vil si helt lik koreografi og nesten helt lik låt også. Island, Norge og Bosnia kommer til å være på topp 5 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg er heime aleine. Veit du kva du gjer om du kjedar deg? JO! Du lagar sjokolademarengs! Hellu. Skøyteløparen er jo så søt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Han russeren synger falsk synes jeg, pluss at han bruker en som går på skøyter for at folk skal glemem den falske stemmen hans. Portugal er ren kopi av fjorårets vinner, det vil si helt lik koreografi og nesten helt lik låt også.Island, Norge og Bosnia kommer til å være på topp 5 hvorfor skal alle ha så stor tro på norge? Vi hadde stortro på jan teigen mange ganger, vi vet hvordan det gikk. Evi pesimisme Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg er heime aleine. Veit du kva du gjer om du kjedar deg? JO! Du lagar sjokolademarengs! Hellu. Skøyteløparen er jo så søt. homsehår og potetnese er søt ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Aww, jeg vil se Danmark vinne, jeg. Sangen deres fikk meg faktisk til å smile. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 kibs: neh, har bare frossenpizza å chips.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har tips mot tørrhoste? Har du prøvd en kopp te med honning? Jeg sitter forøvrig med noen øl og lader opp til byen i kveld. Har nettopp hatt litt biff til middag og vurderer en cigar nå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hvorfor skal alle ha så stor tro på norge?Vi hadde stortro på jan teigen mange ganger, vi vet hvordan det gikk. Evi pesimisme Mener du at det faktum at Norge var det første landet som ikke fikk ett eneste poeng i MGP er ett hint? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har meg et glass Talisker 10årig. Den er god den. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 kibs: neh, har bare frossenpizza å chips.. Har du sukker? Egg? Kakaopulver? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hvorfor skal alle ha så stor tro på norge?Vi hadde stortro på jan teigen mange ganger, vi vet hvordan det gikk. Evi pesimisme Mener du at det faktum at Norge var det første landet som ikke fikk ett eneste poeng i MGP er ett hint? Du er ikke så dum du Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har meg et glass Talisker 10årig. Den er god den.QFW. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Island, Norge og Bosnia kommer til å være på topp 5 Norge bør ikke være med en gang. Allow me: "Love can be hard sometimes, Yes, it can catch you off guard like bad crimes Yes, it can make you depressed and angry Make you say why me, why would anybody try me?" SRSLY?? Endret 24. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jan Teigen er skummel. Han har langt skjegg nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Island, Norge og Bosnia kommer til å være på topp 5 Norge bør ikke være med en gang. Allow me: "Love can be hard sometimes, Yes, it can catch you off guard like bad crimes Yes, it can make you depressed and angry Make you say why me, why would anybody try me?" SRSLY?? Bedømmer du på tekst, da bør jo ihvertfall ikke Latvia komme på toppen, de synger om pirater Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Norge bør ikke være med en gang. Allow me: "Love can be hard sometimes, Yes, it can catch you off guard like bad crimes Yes, it can make you depressed and angry Make you say why me, why would anybody try me?" SRSLY?? Siden når hadde grand prix-låter bra tekster? Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Gawd, Latvia sin sang er så jævlig. Men sceneshowet er kos. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg