Snorre Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Joda, går strålende det ZeroMac. Er lei av jobb og slikt. Men nå er det helg, og jeg har ikek tenkt til å la den pyskisk slitsomme jobben gå løs på gleden min. Litt foruming gjør som regel godt. Så får jeg se om jeg ikke finner på annet gøy også. Du da? Og jeg flytter gjerne også inn i signaturen din Zeromac. Kan passe på at Arinomi, Datasmurf og Kexxy ikke ramponerer stedet. Men bare hvis jeg får grønt nick i signaturen også. XD Endret 24. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 prisene er grie idag og 20-25k inkl. skjerm, bør rekke for 2 GPU + en grei lydanlegg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg bare utsetter og utsetter og utsetter jobbingen med regelboken min. :| Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hei, Zeromac? Kan jeg være eiendomsmegler til signaturen din? 8D Klart det! Joda, går strålende det ZeroMac. Er lei av jobb og slikt. Men nå er det helg, og jeg har ikek tenkt til å la den pyskisk slitsomme jobben gå løs på gleden min. Litt foruming gjør som regel godt. Så får jeg se om jeg ikke finner på annet gøy også. Du da? Og jeg flytter gjerne også inn i signaturen din Zeromac. Kan passe på at Arinomi, Datasmurf og Kexxy ikke ramponerer stedet. Men bare hvis jeg får grønt nick i signaturen også. XD Jeg har det flotters, skal på kino etterpå. Blir skøy å se Indiana Jones, har ikke sett det før. Edit: Da har man også gjort om signaturen. Noe som bør være annerledes? Endret 24. mai 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Edit: Da har man også gjort om signaturen. Noe som bør være annerledes? Funker den. Hvis du vil gjøre litt mer ut av den kan du prøve noe sånt: Signaturbeboere: Arinomi, Snorre, Datasmurf og Kexxy. Kontakt eiendomsmegler Eplefe dersom du også ønsker å flytte inn. Såklart pent formatert og fargelagt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 En eller annen må få svi for at jeg har den der "I don't like moooondays" på hjernen. En eller annen her, i denne kafeen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kan godt helle litt svovelsyre på meg jeg altså. Bare du skaffer det selvsagt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Åh. Så jeg må skaffe svovelsyre? Jeg som bare hadde tenkt å skaffe bål og en metallstang og svi inn noe i pannen på personen. =/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Neida. Svovelsyre er eneste rette måte å la noen få svi på. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jamen. Jamen. Det er så nerdete. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 JAAAAA :!: Start-Odd 1-0 VI E START, Å VI E STOLT AV DET! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva skjer her i kafeen i dag da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Her skjer at tee_c nettop har komt hjem fra en 5 timers sammenhengende fjelltur Og han er blitt bruuuun Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Venter på at Eurovision begynner om snaue 1.5 timer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Venter på at Eurovision begynner om snaue 1.5 timer. me 2, tror Island vinner faktisk Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Samebror: Har ikke hört alle bidragene, men tror at Russland eller Portugal vinner. De ler litt av meg her i huset, har printa ut voting sheets og greier (fås forövrig på www.eurovision.tv) for de som er interesserte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som har tips mot tørrhoste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg