Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er redd alle innsekter, med unntak av fluer, mygg og humler. Nå har jeg da oggså innsektsfobi, men fluer og mygg har jeg vokst opp med på hytten til min bestefar. Men alt fra veps til tusenben og andre eklinger er jeg livende redd for. Selv langbein/stankelbein er jeg redd for. De pleier jeg som regel å ta med støvsugern eller en avis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et lite spørsmål:

Jeg skal til trondheim med UKM den 20 juni. Problemet er at jeg reiser alene og jeg kjenner ingen av de andre som er med så jeg lurer på om det finnes noen forumbrukere som skal der sånn at jeg slipper og være alene.

Oppsumert: Skal noen på UKM i trondheim den 20-25(?) juni?

Jeg skal ikke på UKM, men kommer til å være i Trondhjem :p

Sannsynligvis lettere fyllesyk med Sinnerboy og Tha_Zaynt :p

Jeg er redd alle innsekter, med unntak av fluer, mygg og humler. Nå har jeg da oggså innsektsfobi, men fluer og mygg har jeg vokst opp med på hytten til min bestefar. Men alt fra veps til tusenben og andre eklinger er jeg livende redd for. Selv langbein/stankelbein er jeg redd for. De pleier jeg som regel å ta med støvsugern eller en avis.

Du som meg, Snorre, dog, jeg er litt skeptisk til mygg også, og holder meg på trygg avstand fra humler etter at en kompis ble brent på øyet som liten.

Lenke til kommentar

Au! Kan ikke ha vært godt. Har selv blitt stukket av bier/veps utallige steder (i hodebunnen, på tommelen og andre steder), men aldri steder som øyet eller dyrebare steder. Så sånn sett har jeg vært forholdsvis heldig. Vi skal være glad vi ikke har slike i Norge:

Advarsel: Ikke for de med svakt hjerte,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Picture_Vespa.jpg
Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg ble nesten stukket nedentil i forfjor sommer. 8D

Hurra for å stå opp og bare dra på seg skjørt og t-skjorte for å lufte bikkjene. Jeg trodde jeg skulle dø da jeg hørte summing og kjente insektbein nedentil. >_<

>.< Undertøy er nyttig. Det er eit fint vern mot kraftige vindkast og. :p

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Et skjermkort og nytt høytalersegg ofc.

Det er vel det lureste ja. God lyd er halve opplevelsen. :)

Snorre: Har ikke så mye å bruke. Har tenkt å bruke 20-25k inkl. skjerm. Og så skal jeg ha DDR3 og det er dyrt for øyeblikket. :(

Ser forresten på High-End skjermkort (GTX 280), men 4870 er også alternativt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...