Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, det er kirken som er gøy. Gudstjenester, salmer, kirkeorgel. Det finnes da ikke noe mer moro?

Man tjener en del for å spille piano/orgel der da. 7 tusen for en gudstjeneste.

Langt ute i gokk? Nei, nå får du gi deg XD

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Guttungen som satt i kassa på Kiwi ba om leg når jeg kjøpte øl i dag. Om jeg hadde vært 20 hadde det vært flaut, men siden jeg er 28 og har begynt å få angst om den dagen hvor håret mitt blir grått så gjorde det meg godt fornøyd :wee:

Jeg hadde litt lyst til å spørre han om han var gammel nok til å sitte i kassen, siden han så fryktelig ung ut, men lot vær.

Lenke til kommentar
Jo. Tror det finnes noe mer moro enn det, Snorre.

Hva da? Si en ting som er morsommere enn å gå i kirken og høre på en mann som snakker om en mann oppe i himmelen, som gjør en jomfru gravid, som dermed får et barn. Hvorpå dette barnet går og gjør tryllekunster, for hvilket han blir korsfestet og drept. Men hey, det er ikke noe problem. For han kan sige opp til himmelen. Er jo hysterisk morsomt å høre på. Ganske bra eventyrhistorie er det også. Mye bra action og vold. Eneste problemet er de delene der det kommer moralprekener. Men skitt au.

Edit: Mener ikke å være respektløs. Måtte bare få frem at jeg på langt nær er kristen. Er vel heller det man kan kalle en pessimistisk agnostiker.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Langt ute i gokk? Nei, nå får du gi deg XD

Er det i det hele tatt organisert samfunn der ute? Eller er det mer som Wrong Turn når man glemmer å kjøre mot Ski (som forøvrig er mye bedre :tease: )?

Epletyv, fy faen, hva er det for noe? En god part av meg døde litt nå.

Haha Eplefe, du posta 40 innlegg når jeg sa det var noen timer til. Snakk om minutter nå da? :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Hva da? Si en ting som er morsommere enn å gå i kirken og høre på en mann som snakker om en mann oppe i himmelen, som gjør en jomfru gravid, som dermed får et barn. Hvorpå dette barnet går og gjør tryllekunster, for hvilket han blir korsfestet og drept. Men hey, det er ikke noe problem. For han kan sige opp til himmelen. Er jo hysterisk morsomt å høre på. Ganske bra eventyrhistorie er det også. Mye bra action og vold. Eneste problemet er de delene der det kommer moralprekener. Men skitt au.

Jeg greier dessverre ikke å se moroen i det, jeg blir rett og slett irritert. Men det er ikke en diskusjon vi skal ta her inne. ;)

Lenke til kommentar

Hmmm. Tror kanskje du satt meg fast, med en så lang og bra tale.

Lenke til kommentar

Vel, skal innrømme at det ikke er seærlig humorsitisk å gjøre narr av andres religion. For det beklager jeg. over til noe annet mer hyggelig. Hvor lang utdannelse må man ha for å bli kantor? :-D Det virker jo som en ok jobb egentlig. Å spille orgel virker jo grisefett. Tangentintrumenter generelt er jo veldig artige. Pianoet står meg forløplig nærmest dog.

Lenke til kommentar

Edit: Mener ikke å være respektløs. Måtte bare få frem at jeg på langt nær er kristen. Er vel heller det man kan kalle en pessimistisk agnostiker.

Det står faktisk en del morsomme historier i Bibelen. :p

Ikke det at jeg har lest hele da... :roll:

Dere vet, tennvæske er kjedelig.

Bensin er gøy.

bensin eksploderer. Det gjør ikke tennvæske

Sant nok. Derfor er det ikke å anbefale å bruke til flammespruting...

Men parafin er heller ikke eksplosivt. ;)

Lenke til kommentar
Kantorutdanning

I samarbeid med høgskolen, avd for kunstfag gjør KUN det mulig å ta 4-årig utdanning i kirkemusikk (bachelor-grad) som gir kantorkompetanse. Dette omfatter høgskolens 3-årige faglærerutdanning med orgel som hovedinstrument, og praktisk-kirkelig årsstudium ved KUN. Opptak hver høst.

http://uit.no/kun/programmer/5?Login

Fy faen.. det var ikke bare-bare nei :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...