chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vinterbro er jo langt ute i Gokk da . Hva som skader mest av hjernen mellom religion og løsemidler? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Okay, du avslørte meg. Jeg har egentlig vist det hele tida, du er en skitten liten pike Endret 11. januar 2008 av Sirslask Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Neida, det er kirken som er gøy. Gudstjenester, salmer, kirkeorgel. Det finnes da ikke noe mer moro? Man tjener en del for å spille piano/orgel der da. 7 tusen for en gudstjeneste. Langt ute i gokk? Nei, nå får du gi deg XD Endret 11. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hahaha, jeg tror jeg kreperer snart :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Guttungen som satt i kassa på Kiwi ba om leg når jeg kjøpte øl i dag. Om jeg hadde vært 20 hadde det vært flaut, men siden jeg er 28 og har begynt å få angst om den dagen hvor håret mitt blir grått så gjorde det meg godt fornøyd Jeg hadde litt lyst til å spørre han om han var gammel nok til å sitte i kassen, siden han så fryktelig ung ut, men lot vær. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jo. Tror det finnes noe mer moro enn det, Snorre. Hva da? Si en ting som er morsommere enn å gå i kirken og høre på en mann som snakker om en mann oppe i himmelen, som gjør en jomfru gravid, som dermed får et barn. Hvorpå dette barnet går og gjør tryllekunster, for hvilket han blir korsfestet og drept. Men hey, det er ikke noe problem. For han kan sige opp til himmelen. Er jo hysterisk morsomt å høre på. Ganske bra eventyrhistorie er det også. Mye bra action og vold. Eneste problemet er de delene der det kommer moralprekener. Men skitt au. Edit: Mener ikke å være respektløs. Måtte bare få frem at jeg på langt nær er kristen. Er vel heller det man kan kalle en pessimistisk agnostiker. Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dere vet, tennvæske er kjedelig. Bensin er gøy. bensin eksploderer. Det gjør ikke tennvæske Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Langt ute i gokk? Nei, nå får du gi deg XD Er det i det hele tatt organisert samfunn der ute? Eller er det mer som Wrong Turn når man glemmer å kjøre mot Ski (som forøvrig er mye bedre )? Epletyv, fy faen, hva er det for noe? En god part av meg døde litt nå. Haha Eplefe, du posta 40 innlegg når jeg sa det var noen timer til. Snakk om minutter nå da? Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 bensin eksploderer. Det gjør ikke tennvæske Det kan det, skjønner du. Undertrykk og crap. Middagbrblol. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jo. Tror det finnes noe mer moro enn det, Snorre. Hva da? Si en ting som er morsommere enn å gå i kirken og høre på en mann som snakker om en mann oppe i himmelen, som gjør en jomfru gravid, som dermed får et barn. Hvorpå dette barnet går og gjør tryllekunster, for hvilket han blir korsfestet og drept. Men hey, det er ikke noe problem. For han kan sige opp til himmelen. Er jo hysterisk morsomt å høre på. Ganske bra eventyrhistorie er det også. Mye bra action og vold. Eneste problemet er de delene der det kommer moralprekener. Men skitt au. Jeg greier dessverre ikke å se moroen i det, jeg blir rett og slett irritert. Men det er ikke en diskusjon vi skal ta her inne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jo. Tror det finnes noe mer moro enn det, Snorre. Hva da? Si en ting som er morsommere enn å gå i kirken og høre på en mann som snakker om en mann oppe i himmelen, som gjør en jomfru gravid, som dermed får et barn. Hvorpå dette barnet går og gjør tryllekunster, for hvilket han blir korsfestet og drept. Men hey, det er ikke noe problem. For han kan sige opp til himmelen. Er jo hysterisk morsomt å høre på. Ganske bra eventyrhistorie er det også. Mye bra action og vold. Eneste problemet er de delene der det kommer moralprekener. Men skitt au. Hmmm. Tror kanskje du satt meg fast, med en så lang og bra tale. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Oi, hun var stusselig, Epletyv. Men har hørt verre x) . Chokke, du er drøy xD. Hahaha, det er da ikke så ille. Endret 11. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har og hørt verre. Musikklæreren min. Når han går opp på det høyere tonene skal det et VELTRENT pokerfjes til for ikke å le. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vel, skal innrømme at det ikke er seærlig humorsitisk å gjøre narr av andres religion. For det beklager jeg. over til noe annet mer hyggelig. Hvor lang utdannelse må man ha for å bli kantor? :-D Det virker jo som en ok jobb egentlig. Å spille orgel virker jo grisefett. Tangentintrumenter generelt er jo veldig artige. Pianoet står meg forløplig nærmest dog. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva da? Si en ting som er morsommere enn å gå i kirken og høre på en mann som snakker om en mann oppe i himmelen, som gjør en jomfru gravid, som dermed får et barn. Hvorpå dette barnet går og gjør tryllekunster, for hvilket han blir korsfestet og drept. Men hey, det er ikke noe problem. For han kan sige opp til himmelen. Er jo hysterisk morsomt å høre på. Ganske bra eventyrhistorie er det også. Mye bra action og vold. Eneste problemet er de delene der det kommer moralprekener. Men skitt au. Edit: Mener ikke å være respektløs. Måtte bare få frem at jeg på langt nær er kristen. Er vel heller det man kan kalle en pessimistisk agnostiker. Det står faktisk en del morsomme historier i Bibelen. Ikke det at jeg har lest hele da... Dere vet, tennvæske er kjedelig. Bensin er gøy. bensin eksploderer. Det gjør ikke tennvæske Sant nok. Derfor er det ikke å anbefale å bruke til flammespruting... Men parafin er heller ikke eksplosivt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men parafin er heller ikke eksplosivt. Parafin funker. Lampeolje er visst det som er mest anbefalt til flammeblåsing Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kantorutdanning I samarbeid med høgskolen, avd for kunstfag gjør KUN det mulig å ta 4-årig utdanning i kirkemusikk (bachelor-grad) som gir kantorkompetanse. Dette omfatter høgskolens 3-årige faglærerutdanning med orgel som hovedinstrument, og praktisk-kirkelig årsstudium ved KUN. Opptak hver høst. http://uit.no/kun/programmer/5?Login Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har og hørt verre. Musikklæreren min. Når han går opp på det høyere tonene skal det et VELTRENT pokerfjes til for ikke å le. Alt snakket om dette temaet fikk meg til å se på litt idol auditions. De dårlige altså. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og det er gode penger å tjene som kantor? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kantorutdanning I samarbeid med høgskolen, avd for kunstfag gjør KUN det mulig å ta 4-årig utdanning i kirkemusikk (bachelor-grad) som gir kantorkompetanse. Dette omfatter høgskolens 3-årige faglærerutdanning med orgel som hovedinstrument, og praktisk-kirkelig årsstudium ved KUN. Opptak hver høst. http://uit.no/kun/programmer/5?Login Fy faen.. det var ikke bare-bare nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg