Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Subsys har vært så frekke å sende meg faktura til tross for at jeg har sagt opp abonnementet mitt på domene og webhotell der. Har sendt mail til dem nå, så burde ordne seg. Men slikt er alltid noe drit. Å få regninger man egentlig ikke skulle fått altså. ^^

Lenke til kommentar
Subsys har vært så frekke å sende meg faktura til tross for at jeg har sagt opp abonnementet mitt på domene og webhotell der. Har sendt mail til dem nå, så burde ordne seg. Men slikt er alltid noe drit. Å få regninger man egentlig ikke skulle fått altså. ^^

Second that.

*forbanne fiskeolje*

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål:

Jeg skal til trondheim med UKM den 20 juni. Problemet er at jeg reiser alene og jeg kjenner ingen av de andre som er med så jeg lurer på om det finnes noen forumbrukere som skal der sånn at jeg slipper og være alene.

Oppsumert: Skal noen på UKM i trondheim den 20-25(?) juni?

Lenke til kommentar
Han er nerd. Men han har allerede et skamdyrt armbåndsur, så tror ikke helt binærklokke kommer til å danke det ut.

Det har NgZ også. Det er gøy å bare ha det, vil jeg tro. Jeg blir ikke sur om han ikke bruker det, liksom. Nå har han jo ikke fått det enda, da. Treig? Neiiiiida. xD

Lenke til kommentar

Og da var problemet med Subsys ordnet. De har glimrende kundeservice må jeg få si. Fikk svar på mail etter bare noen timer. Men men. Jeg lurer på om det finnes noen forumbrukere i Bergen som er med på en aldri så liten fjelltur. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...