Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, så hvasjera?

Noen som har noe god country å anbefale? :p

Fått sånn hekta på country, u see.

Jeg har masse god country å anbefale.

Og Southern Rock også, om du vil ha det.

Bonnie Tyler, Chixie Dicks, David Allan Coe, Dixie Chicks, Don Williams, G.G. Kettel, Garth Brooks, Hank Williams Sr., JJ Cale, Joe Cocker, John Denver, Kenny Rogers, Kris Kristofferson, Buck Owens, Shania Twain, Steinar Albrigtsen (jeg vil si han spiller country), The Highwaymen (Cash, Nelson, Jennings), Brad Paisley, Dwight Yoakam, Frankie Lane, Hal Ketchum, Gretchen Wilson, Ila Auto, Merle Haggard, Roger Miller, Roger Whitaker, Roy Orbison, Scooter Lee, Shelly West, Somebody's Darling, Steve Harley & Cockney Rebel, Tennessee Ernie Ford, Kentucky Headhunters ...

Lenke til kommentar
Unger altså. Noen sølte kakao på han. Dåå'åh.

Du er kakao!

*spraye krem på*

Er ikke noe nytt at maratonløpere gjør ifra seg under løpet. Sykklister gjør det samme...han her har nok bare vært litt uheldig med sprutsjetta.

Lenke til kommentar
Jeg overtalte en kamerat til å kjøpe V for Vendetta i dag. I gjengjeld skal jeg kjøpe Fight Club.

Jeg skal ikke egentlig kjøpe Fight Club, men han kan da leve i troen?

Filmer kjøper man jo selvfølgelig :hmm:

Og ja, jeg er seriøs nå. Og en så gammel film som Fight Club koster nok uansett ikke mer enn 69,- på 711 uansett.

Lenke til kommentar
ah...derfor det ser ut som det på ansiktet hans også, han er sur på publikummet

Ja. Han vet at nå kommer folk som ikke var til stedet under løpet til å tro at han har gjort på seg selv. Han vet at en eller annen kommer til å legge ut bilde på nett så alle kan se, og le.

Dere burde skamme dere!

Du er kakao!

*spraye krem på*

Jeg tror jeg er mer kaffe latte. Eller melk med en ts O'boy(eller hvordan det skrives)-pulver.

Lenke til kommentar
Unger altså. Noen sølte kakao på han. Dåå'åh.

Du er kakao!

*spraye krem på*

Er ikke noe nytt at maratonløpere gjør ifra seg under løpet. Sykklister gjør det samme...han her har nok bare vært litt uheldig med sprutsjetta.

Jeg følger Tour de FRance, men aldri sett en syklist som har drette på seg, mest fordi det er helt for jævlig å sykle dritatrengt, dette er vel rytterne nødt til å gjøre før rittet starter...Pissing kan skje når som helst, de må gjøre det på plasser emd lite folk ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...