Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og jeg trodde jeg hadde en dårlig dag:Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor HAHAHAHAHAHAHAHA Det så jo digg ut, den driten var BTW veldig tynn Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og jeg trodde jeg hadde en dårlig dag: er det det jeg tror det er? I tilfelle så burde den mannen sluttet å løpe for leeenge siden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sweet det bildet der, ja! Noen burde tatt hintet og funnet seg noe annet å gjøre enn å løpe der, altså Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unger altså. Noen sølte kakao på han. Dåå'åh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm, så hvasjera?Noen som har noe god country å anbefale? Fått sånn hekta på country, u see. Jeg har masse god country å anbefale. Og Southern Rock også, om du vil ha det. Bonnie Tyler, Chixie Dicks, David Allan Coe, Dixie Chicks, Don Williams, G.G. Kettel, Garth Brooks, Hank Williams Sr., JJ Cale, Joe Cocker, John Denver, Kenny Rogers, Kris Kristofferson, Buck Owens, Shania Twain, Steinar Albrigtsen (jeg vil si han spiller country), The Highwaymen (Cash, Nelson, Jennings), Brad Paisley, Dwight Yoakam, Frankie Lane, Hal Ketchum, Gretchen Wilson, Ila Auto, Merle Haggard, Roger Miller, Roger Whitaker, Roy Orbison, Scooter Lee, Shelly West, Somebody's Darling, Steve Harley & Cockney Rebel, Tennessee Ernie Ford, Kentucky Headhunters ... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm, hvorfor er så mye av bæsje FORAN på shortsen/låret? =\ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unger altså. Noen sølte kakao på han. Dåå'åh. ah...derfor det ser ut som det på ansiktet hans også, han er sur på publikummet jøss jeg har 666 poster, I'm a devil now Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg overtalte en kamerat til å kjøpe V for Vendetta i dag. I gjengjeld skal jeg kjøpe Fight Club. Jeg skal ikke egentlig kjøpe Fight Club, men han kan da leve i troen? Edit: Gross. Endret 23. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unger altså. Noen sølte kakao på han. Dåå'åh. Du er kakao! *spraye krem på* Er ikke noe nytt at maratonløpere gjør ifra seg under løpet. Sykklister gjør det samme...han her har nok bare vært litt uheldig med sprutsjetta. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg overtalte en kamerat til å kjøpe V for Vendetta i dag. I gjengjeld skal jeg kjøpe Fight Club. Jeg skal ikke egentlig kjøpe Fight Club, men han kan da leve i troen? Filmer kjøper man jo selvfølgelig Og ja, jeg er seriøs nå. Og en så gammel film som Fight Club koster nok uansett ikke mer enn 69,- på 711 uansett. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ah...derfor det ser ut som det på ansiktet hans også, han er sur på publikummet Ja. Han vet at nå kommer folk som ikke var til stedet under løpet til å tro at han har gjort på seg selv. Han vet at en eller annen kommer til å legge ut bilde på nett så alle kan se, og le. Dere burde skamme dere! Du er kakao!*spraye krem på* Jeg tror jeg er mer kaffe latte. Eller melk med en ts O'boy(eller hvordan det skrives)-pulver. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unger altså. Noen sølte kakao på han. Dåå'åh. Du er kakao! *spraye krem på* Er ikke noe nytt at maratonløpere gjør ifra seg under løpet. Sykklister gjør det samme...han her har nok bare vært litt uheldig med sprutsjetta. Jeg følger Tour de FRance, men aldri sett en syklist som har drette på seg, mest fordi det er helt for jævlig å sykle dritatrengt, dette er vel rytterne nødt til å gjøre før rittet starter...Pissing kan skje når som helst, de må gjøre det på plasser emd lite folk ihvertfall Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm, hvorfor er så mye av bæsje FORAN på shortsen/låret? =\ Fordi det er SPRUT bæsj Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da er man hjemme igjen. Driver folket med, da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da er man hjemme igjen. Driver folket med, da? Ommøblerer i det nye hjemmet mitt. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da er man hjemme igjen. Driver folket med, da? Ser Young Guns og prøver min andre, nye Fanta denne uken. B'Good er et sært konsept Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Såehhhhhh, noen som vil gi meg noen Lake Country-pads av fritt valg? :| Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vurderer om jeg skal se pathfinder eller stardust, som er de eneste filmene jeg har, som ikke er sett Dessverre så ser begge ganske ræva ut :/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Såehhhhhh, noen som vil gi meg noen Lake Country-pads av fritt valg? :| Nei, men jeg kan gi deg en klem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Såehhhhhh, noen som vil gi meg noen Lake Country-pads av fritt valg? :| Nei, men jeg kan gi deg en klem. Jatakk. Tar gjerne en slik. Noen andre som har et par pads til overs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg