Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I dag har Nie skrudd på PCen sin. ^^Hun åpnet den helt opp og sånn. Nå har hun tre skruer som bare ikke passer i de tre hullene hun har igjen. x) Er de for store eller for små? *fortsette koffert-tenkingen Underpants startet* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 De er rett og slett for små. De går inn, men de faller rett ut igjen. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er sikkert for glatt der. =/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I dag har Nie skrudd på PCen sin. ^^Hun åpnet den helt opp og sånn. Nå har hun tre skruer som bare ikke passer i de tre hullene hun har igjen. x) da får Nie håpe hun ikke har satt noen skruer som er for lange på feil sted, så de nå lager artige kortslutninger. Jeg har prøvd å fått java til å oppføre seg i evigheter i Ubuntu, nå skal jeg legge inn xp på windowspartisjonen igjen og ha noe som fungerer. Eller kanskje windows 2008, er jo en gratis prøveversjon på sidene deres. Hmm, hmm. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Mulig det Kibs, men det har ikke foregått noe som tilsier at det skulle vært for glatt... oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei allesammen:)Står til?=) Hola! Alt vel. Spiller CM08, hører på John Pinette og prøver å overtale en kompis til å ta en tur til Oslo med meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da må du skaffe deg nye, tror du finner noen billige... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Mulig det Kibs, men det har ikke foregått noe som tilsier at det skulle vært for glatt... oO Nja. Tankekraft og litt fikling kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva skjer i kafèen i kveld, da? Eg har ikkje peiling på kva eg skal gjere. Klarer ikkje tenkje på anna enn kor kult det vert med nye PC. Kan jeg tolke nynorsken din dit at allerede har fått pc ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noen så har lyst å fortelle om brukere som har kapitulert fra OT baren/Forum etter det siste SO's fall? (Ja, jeg snakker mye om SO) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det skjedde vist noe likevell i kveld . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noen så har lyst å fortelle om brukere som har kapitulert fra OT baren/Forum etter det siste SO's fall? (Ja, jeg snakker mye om SO) Long time, noe see... Hvor har du gjemt deg i det siste? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Long time, noe see... Hvor har du gjemt deg i det siste? Det stemmer, det stemmer. På skolen/skolebenken haha, har brukt hele skoleåret til fornuftig jobbing og fått gode resultater. Nå har jeg fri, og Forumkafeen vil bli mitt nye tilholdssted Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Stoppe og bruke forumet for og jobbe med skolearbeid? Du skremmer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ah. Ingenting som å dundre Mothership mens søss febrilskt prøver å se Senkveld, isjusj Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Stoppe og bruke forumet for og jobbe med skolearbeid? Du skremmer So hadde dødd ut!! jeg hadde ingenting igjen å gjøre... (skal også nevnes at norsk muntli eksamen 07 gikk i vasken pga. tidsanvending. Tiden ble for det meste brukt i SO6. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uff da... Men du er tilbake for fult nå da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jepp Eller, iallefall sommeren Er det noen spesiel grunn til at man henger her fredagskveld? Heiiii:D:D Puuuusuuuur:D:D Hvordan har du klart deg uten meg? Endret 23. mai 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noen spesiel grunn til at man henger her fredagskveld? Eksamen på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg