Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en helg det blir. Sovende nattevakt nå i kveld 2200 og så på dagvakt til 1530. Sovende nattevakt igjen og så på senvakt fra 1545-2200 og rett på sovende nattevakt. Tror jeg bryter noen lover om sånn hvile imellom vaktene.

Lenke til kommentar
Du posta i RPP! Du var ikkje halvparten så skummel som eg trudde! Kanskje dette er slutten på mareritta mine? :D

Er du 100% sikker på at det faktisk var meg, og ikke bare ei jeg har masse bilder av? :)

Lenke til kommentar
Herregud for en helg det blir. Sovende nattevakt nå i kveld 2200 og så på dagvakt til 1530. Sovende nattevakt igjen og så på senvakt fra 1545-2200 og rett på sovende nattevakt. Tror jeg bryter noen lover om sånn hvile imellom vaktene.

Man bryter ikke hviltiden mm. man ikke har 6 timer fri iløpet av et døgn. Slik er det i alle fall på det store, blå, brusende, dype, levende og fine hav.

Lenke til kommentar
Blod, knivar, legg ut bildar som kanskje eigentleg ikkje er deg. Dette kombinert med at du ikkje har valt noko kjønn på profilen din. O o

Åja. Vel.. jeg er sånn.

Hun er jente. ^^

Pfft. Som om de kan stole på deg.

Kvifor skal eg tru deg? Du har heller ikkje noko kjønn i profilen! <_<

Det er NgZ som er jente, vet du.

Lenke til kommentar
Jo, det skal jeg fortelle deg. Sasa. Jeg fant ut at brannen på skolen min ble påsatt av elever. Great, nå tar det enda lenger før de blir ferdige med å pusse opp.

Hvorfor har det noen sammenheng, egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...