Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tennvæske brenner vel det? :p

Utvanna parafin?

Nei, takke meg til noe som brenner ordentlig. ;)

Problemet med tennvæske er at det er laget for at ingen skal kunne klare å drite seg ut og brenne av seg håret eller noe, så derfor er det så utvanna at det ikke duger til noe.

Lenke til kommentar
Tennvæske brenner vel det? :p

Utvanna parafin?

Problemet med tennvæske er at det er laget for at ingen skal kunne klare å drite seg ut og brenne av seg håret eller noe, så derfor er det så utvanna at det ikke duger til noe.

Se videoene, du.. :p

Lenke til kommentar
Utvanna parafin?

Da er jo fordelen den at det er vanskligere å drite seg ut med tennvæske om man blåser flammer.

Skal man bruke bensin da eller siden det brenner enda bedre?

Lenke til kommentar
Se videoene, du.. :p
Da er jo fordelen den at det er vanskligere å drite seg ut med tennvæske om man blåser flammer.

Skal man bruke bensin da eller siden det brenner enda bedre?

Ok, jeg er enig når det gjelder å blåse flammer osv. :p

Ikke bruk bensin der nei. :p Men parafin kan duge...

Men til å fyre opp et bål med litt fuktig ved begynner du nesten å lure på om noen har putta vann på den flaska isteden... :roll:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Ok, jeg er enig når det gjelder å blåse flammer osv. :p

Men til å fyre opp et bål med litt fuktig ved begynner du nesten å lure på om noen har putta vann på den flaska isteden... :roll:

Vi klarte da å lage "fakkel" av en trebit bak huset her med tennvæske og lighter ene dagen. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...