Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sirslask : DET der sa jeg ikke =(! Eller...nesten da. Men ikke ordrett. Men det var sånn du mente det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hylol : True dat^^. Jøsses..ikke så mange som har hørt om det da. Bor jo et kvarter unna, da... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tennvæske brenner vel det? Utvanna parafin? Nei, takke meg til noe som brenner ordentlig. Problemet med tennvæske er at det er laget for at ingen skal kunne klare å drite seg ut og brenne av seg håret eller noe, så derfor er det så utvanna at det ikke duger til noe. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer når man blåser flammer også følger ilden tennveska ned til munnen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tennvæske brenner vel det? Utvanna parafin? Nei, takke meg til noe som brenner ordentlig. Problemet med tennvæske er at det er laget for at ingen skal kunne klare å drite seg ut og brenne av seg håret eller noe, så derfor er det så utvanna at det ikke duger til noe. Se videoene, du.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Utvanna parafin? Nei, takke meg til noe som brenner ordentlig. Problemet med tennvæske er at det er laget for at ingen skal kunne klare å drite seg ut og brenne av seg håret eller noe, så derfor er det så utvanna at det ikke duger til noe. Da er jo fordelen den at det er vanskligere å drite seg ut med tennvæske om man blåser flammer. Skal man bruke bensin da eller siden det brenner enda bedre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer når man blåser flammer også følger ilden tennveska ned til munnen? Ikke en dritt. Kjente det ikke en gang. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men nå ska jeg ete. Brb! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Problemet med tennvæske er at det er laget for at ingen skal kunne klare å drite seg ut og brenne av seg håret eller noe, så derfor er det så utvanna at det ikke duger til noe. Så det er derfor det fryser? XD Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Se videoene, du.. Da er jo fordelen den at det er vanskligere å drite seg ut med tennvæske om man blåser flammer. Skal man bruke bensin da eller siden det brenner enda bedre? Ok, jeg er enig når det gjelder å blåse flammer osv. Ikke bruk bensin der nei. Men parafin kan duge... Men til å fyre opp et bål med litt fuktig ved begynner du nesten å lure på om noen har putta vann på den flaska isteden... Endret 11. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg finner dem underholdende. Men det der.. Det du skriver om. Faen så trist. :-| Ja, jøss. Har faktisk hørt verre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Man fyrer ikke bål med våt ved Neida. I see your point. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ok, jeg er enig når det gjelder å blåse flammer osv. Men til å fyre opp et bål med litt fuktig ved begynner du nesten å lure på om noen har putta vann på den flaska isteden... Vi klarte da å lage "fakkel" av en trebit bak huset her med tennvæske og lighter ene dagen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sirslask : DET der sa jeg ikke =(! Eller...nesten da. Men ikke ordrett. Men det var sånn du mente det Okay, du avslørte meg. Hylo : Det visste jeg ikke O.O Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Uromåker, la nå stakkars DJ_Dark få litt fred. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er dte bare 14-15 innlegg til du skal gi deg, Eplefe? Tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dere vet, tennvæske er kjedelig. Bensin er gøy. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Neida, det er kirken som er gøy. Gudstjenester, salmer, kirkeorgel. Det finnes da ikke noe mer moro? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jo. Tror det finnes noe mer moro enn det, Snorre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg