Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmh, trodde alle hadde norskeksamenene samtidig rundtom i landet. Owell. \o/ Tja. Noen hadde i går, noen i dag. Er vel sånn det går. Er jo forskjellige oppgaver, så. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 gah! jeg må drikke solo istedet for cola på jobb i dag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 OMG! Krise! I liek, totally know! i'm melting! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gooood morgen! Hør på dette og bli amazed: http://www.youtube.com/watch?v=5y9Wiqsd9xY Jeg mista munn og mæle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er været rundt om kring? Her er det sol og varmt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er været rundt om kring? Her er det sol og varmt overskyet og grei temperatur. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Hvordan er været rundt om kring? Her er det sol og varmt Her er det sol ihvertfall, har ikke kjent på temperaturen, men satser på at varmen deres rekke 5mils radius Endret 23. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I Narvik er det miks av overskyet og brukbar temperatur. Solen titter inn av og til. Skal ikke klage Utenom av vi må sitte inne på skolen med lite å gjøre. Brad Paisley and Alison Kraus - Whiskey Lullaby. Nyyydelig sang Pain - Bye/Die. Hørte på den ganske mye igår. Ganske bra ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er været rundt om kring? Her er det sol og varmt Her er det sol ihvertfall, har ikke kjent på temperaturen, men satser på at varmen deres rekke 5mils radius kan du ta mig lite på, Wasa-vortan? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er været rundt om kring? Her er det sol og varmt Her er det sol ihvertfall, har ikke kjent på temperaturen, men satser på at varmen deres rekke 5mils radius kan du ta mig lite på, Wasa-vortan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I know you want to. I know that you know that I know that you know that your sisters brothers granmother knows that you know that I know that you know that I know! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 No, you didn't! Ya I dided! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Etter X antall år med IT-support har jeg fremdeles ikke lært meg selv å sjekke alt av ledninger før jeg begynner med mer avansert feilsøking. Ikke bra. Kanskje jeg tror for godt om folk, at de faktisk klarer å sette i alle ledningene før de ringer for å få meg til å komme å fikse maskina... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg må komme med en sterk beklagelse til Dere som allerede har rukket og bli avhengig av meg. Jeg forsvinner i helgen. Og jeg blir ikke å nå på nett og mest sannsynlig ikke på mobil heller. Jeg beklager på forhånd de abstinensplager De måtte oppleve ved å ikke få Deres daglige dose med kvalitetspam signert Undertegnede. Endret 23. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg