Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et kvikt lite spørsmål Shikaru, tegner du noen gang for andre hvis de hender å spørre veldig pent?

om jeg har tid, så kan det hende det ja.

men for øyeblikket så blir ca det jeg tegner ting som jeg skal sende inn til animasjons skolen i volda, så da får det bli etter 5 juni :p

og jeg husker, pepsico :wee:

Lenke til kommentar

Ill Tempo føkkings gigante ut i bakgården!

<3

Bare et kvikt lite spørsmål Shikaru, tegner du noen gang for andre hvis de hender å spørre veldig pent?

om jeg har tid, så kan det hende det ja.

men for øyeblikket så blir ca det jeg tegner ting som jeg skal sende inn til animasjons skolen i volda, så da får det bli etter 5 juni :p

og jeg husker, pepsico :wee:

Så hvis jeg spør om du kan tegne en tegning som en gave, så kanskje du gidder en dag?

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Så hvis jeg spør om å tegne en tegning som en gave, så kanskje du gidder en dag?

Var ikke mitt verk bra nok? :|

For meg personlig jo, jeg likte... hodene.

Men jeg skal ha en tegning med "b00mkins" fra WoW som en gave til en jeg møtte gjennom WoW.

2 stykker som står ved siden av hverandre, med teksten "You shall not pass!" under elns, siden det første jeg og vedkommede gjorde sammen i spillet var å blokkere banken i IF som b00mkins.

det kan vel hende. kanskje en liten gave :p haha.

må gjøre ferdig storyboardet så er jeg good to go jeg da men. ( tar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid )

bare si i fra når du har tid (:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...