Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Itj i trøndelag (Skal slutte nå ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe. Jeg er inne i norsk-eksamen-modus, og da må jeg bare rette på folk. xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bare et kvikt lite spørsmål Shikaru, tegner du noen gang for andre hvis de hender å spørre veldig pent? om jeg har tid, så kan det hende det ja. men for øyeblikket så blir ca det jeg tegner ting som jeg skal sende inn til animasjons skolen i volda, så da får det bli etter 5 juni og jeg husker, pepsico Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ill Tempo føkkings gigante ut i bakgården! <3 Bare et kvikt lite spørsmål Shikaru, tegner du noen gang for andre hvis de hender å spørre veldig pent? om jeg har tid, så kan det hende det ja. men for øyeblikket så blir ca det jeg tegner ting som jeg skal sende inn til animasjons skolen i volda, så da får det bli etter 5 juni og jeg husker, pepsico Så hvis jeg spør om du kan tegne en tegning som en gave, så kanskje du gidder en dag? Endret 23. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så hvis jeg spør om å tegne en tegning som en gave, så kanskje du gidder en dag? Var ikke mitt verk bra nok? :| Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 det kan vel hende. kanskje en liten gave haha. må gjøre ferdig storyboardet så er jeg good to go jeg da men. ( tar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva skal folk gjøre i dag, egentlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så hvis jeg spør om å tegne en tegning som en gave, så kanskje du gidder en dag? Var ikke mitt verk bra nok? :| For meg personlig jo, jeg likte... hodene. Men jeg skal ha en tegning med "b00mkins" fra WoW som en gave til en jeg møtte gjennom WoW. 2 stykker som står ved siden av hverandre, med teksten "You shall not pass!" under elns, siden det første jeg og vedkommede gjorde sammen i spillet var å blokkere banken i IF som b00mkins. det kan vel hende. kanskje en liten gave haha.må gjøre ferdig storyboardet så er jeg good to go jeg da men. ( tar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid ) bare si i fra når du har tid (: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva skal folk gjøre i dag, egentlig? Komme over sjokket at flåklypa bilen står på jobben min, så dra hjem, brife med bildene. så.... sove. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg tenkte å prøve å få tak i age of conan i dag. trur det kan bli vanskelig Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva skal folk gjøre i dag, egentlig? Jobbe............:\ Og fylla maybe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Komme over sjokket at flåklypa bilen står på jobben min, så dra hjem, brife med bildene.så.... sove. Åh. Sove, ja. Jobbe............:\ Og fylla maybe Nommin så gøy, da. ^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva skal folk gjøre i dag, egentlig?Regne flate- og sirkelintegraler til jeg blir blå. Når er det du har eksamen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Når er det du har eksamen? Mandag og onsdag. Mandag = sidemål, friskriving. Onsdag = Musikkorientering. Og vi gleder oss! [/sarkasme] Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Sove er alltid gøy når man er sliten. kredit: leif. Endret 23. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nommin så gøy, da. ^^ Ja, syyykt gøy og det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Aaah yeis, du spiller bass sant? Går du sisteåret VGS by any chance? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heldig vi er Kunne komme opp i norsk skriftlig på Onsdag og englsk skriftlig igår. Men neida, vi gjorde ikke det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Aaah yeis, du spiller bass sant? Går du sisteåret VGS by any chance? Stemmer nok det, ja. Basstentamen neste mandag, eksamen uka etter. Yay. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmh, trodde alle hadde norskeksamenene samtidig rundtom i landet. Owell. \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg