Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen :D Håper dere får en strålende dag :love:

Det håper jeg også. Selv om jeg stort sett vet hva dagen kommer til å gå med til :-/

Snart helg =]

Som om det har noe å si :(

*løpe på jobb*

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er så "win" med det?

1. jeg hater når det er alt for varmt, det er slitsomt å gå i uniform da.

2. Jeg sitter inne på et kontor med sola rett i trynet, sånn at det er en tendens til å bli veldig varmt og "tett" inne i lokalet. (og jeg har pga uniform-restriksjoner ikke lov å ta av jakka).

3. Sola kommer rett på skjermen og gjør sånn at jeg får vondt i øynene hvis den skinner rett på, for skjermen er hvor jeg arbeider.

4. Jeg liker skyer.

Lenke til kommentar

Ah. Lesedag. Men må man opp til vanlig tid? JA! Hva er vanlig tid? Jo, kvart over seks! Hvorfor? Fordi læreren ville ha oss på skolen kvart over ni! Hvorfor ikke ti? Jo, han skulle kjøre foreldrene til flyplassen! Idiot-grunn. Jeg kunne fått to timer mer søvn hadde de folkene fortsatt å streike i noen dager til. :hrm:

Ellers: mornings, mornings, mornings. Har folk det bra i dag, selv de som ikke har sovet noe? Hvordan gikk det med deg og Nora i går, Llandari? Tell the details.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gad, trøtt. >.<
Lenke til kommentar
God morgen, digg med helg :wee:
Bare et kvikt lite spørsmål Shikaru, tegner du noen gang for andre hvis de hender å spørre veldig pent?

Om du vil ha tegna katt så er det bedre å spørre meg, for det sliter shikaru med :wee: remember, shikaru? :innocent:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...