Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 God kveld i stua! Shit, nå er det lenge siden jeg har vært på^^ Aces! ACESACESACESACESACES *hoppe ekstatisk opp og ned og vet ikke helt hvor han skal være* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Russetid, eksamener, fengselsopphold etc etc Du verden du verden. Har du gjort noe vi kan ha lest om? Du ser meg vel på en av de mange nakenbildene som ligger rundt på diverse forum, lagt ut av gamle menn som flyr rundt i skogen på Tryvann... Hehe Neida, men jeg ble intervjuet av lokalradioen i Stavanger. Woho! Aces! ACESACESACESACESACES *hoppe ekstatisk opp og ned og vet ikke helt hvor han skal være* Haha *klappe pent på hodet* Sett deg ned nå da, hvis ikke faller du og slår deg, brekker en tann og blør utover hele gulvet, og da blir det så mye å rydde opp ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 *sitte pent og smile til* Ooh, var du en av de titusen russa i Kongeparken? ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jepp! Var vel kanskje en av de få i Oslo/Akershus som dro dit ja, men vi fikk sol, sol, sol! Haha nå kan de angre nå, de hovne blærene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ha ha, som meg i fjor. En av veldig få (om ikke den eneste) trønderen som var der. Jeg var i alle fall den eneste med frakk Og jeg hadde det kjempekos, selv om det var alt for mange folk når det var konserter. Men var skøy å se russebusser med digre anlegg og å se snuten komme og avbryte det hele fordi det var mistanke om at Rocco gjemte seg i en av bussene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ha ha, som meg i fjor. En av veldig få (om ikke den eneste) trønderen som var der.Jeg var i alle fall den eneste med frakk Og jeg hadde det kjempekos, selv om det var alt for mange folk når det var konserter. Men var skøy å se russebusser med digre anlegg og å se snuten komme og avbryte det hele fordi det var mistanke om at Rocco gjemte seg i en av bussene Serriøst, pågrunn av Thomas "Rocco" Hansen :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gikk visst rykter om at han holdt på å rekruttere til ny film Altså, avbrøt dansinga der og da foran bussen Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Skal vedde på at han kom seg under frakken din Endret 22. mai 2008 av Aces Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skal vedde på at han kom seg under frakken din Ha ha ha, det skal du ikke se bort fra i folkemengdene Jeg fikk mye oppmerksomhet for å ha frakk da ^^ Positiv oppmerksomhet og nye venner som jeg ikke har snakka med siden *savne* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 http://icanhascheezburger.files.wordpress....-laptop-cat.jpg I LAFFED SO HARD Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 http://icanhascheezburger.files.wordpress....-laptop-cat.jpg I LAFFED SO HARD Skarstad^^ Som du bytter bilder! Går jo helt i surr. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Also: tøffeste crossover?? Se filmen hos Youtube Negerrap + Modern Talking Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Meh. Takke meg til reggae, snickers og Urge ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Skarstad^^Som du bytter bilder! Går jo helt i surr. Jeg har lag på lag med personligheter, vet du. Endret 22. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 NP: Led Zeppelin - In My Time Of Dying Herrejemin så fantastisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 NP: Led Zeppelin - In My Time Of DyingHerrejemin så fantastisk. Jeg chiller med cranberries - when you're gone jeg Skarstad^^Som du bytter bilder! Går jo helt i surr. Jeg har lag på lag med personligheter, vet du. Du er som en løk. Lag på lag. Til å grine av noen ganger, men riktig tilberedt er du et fantastisk tilbehør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 NP: Led Zeppelin - In My Time Of DyingHerrejemin så fantastisk. Jeg chiller med cranberries - when you're gone jeg Den er herlig Her går det i JOhnny Nash - Rock Me Baby. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 NP: Led Zeppelin - In My Time Of DyingHerrejemin så fantastisk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 JEG HAR AGE OF CONAN AND IT WARRANTS CAPS LOCK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg