Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russetid, eksamener, fengselsopphold etc etc ;)
Du verden du verden. Har du gjort noe vi kan ha lest om?

Du ser meg vel på en av de mange nakenbildene som ligger rundt på diverse forum, lagt ut av gamle menn som flyr rundt i skogen på Tryvann...

Hehe Neida, men jeg ble intervjuet av lokalradioen i Stavanger. Woho!

Aces! :D

ACESACESACESACESACES :D

*hoppe ekstatisk opp og ned og vet ikke helt hvor han skal være*

Haha *klappe pent på hodet* Sett deg ned nå da, hvis ikke faller du og slår deg, brekker en tann og blør utover hele gulvet, og da blir det så mye å rydde opp ...

Lenke til kommentar

Ha ha, som meg i fjor. En av veldig få (om ikke den eneste) trønderen som var der.

Jeg var i alle fall den eneste med frakk :p

Og jeg hadde det kjempekos, selv om det var alt for mange folk når det var konserter.

Men var skøy å se russebusser med digre anlegg og å se snuten komme og avbryte det hele fordi det var mistanke om at Rocco gjemte seg i en av bussene :p

Lenke til kommentar
Ha ha, som meg i fjor. En av veldig få (om ikke den eneste) trønderen som var der.

Jeg var i alle fall den eneste med frakk :p

Og jeg hadde det kjempekos, selv om det var alt for mange folk når det var konserter.

Men var skøy å se russebusser med digre anlegg og å se snuten komme og avbryte det hele fordi det var mistanke om at Rocco gjemte seg i en av bussene :p

Serriøst, pågrunn av Thomas "Rocco" Hansen :!:

Lenke til kommentar
NP: Led Zeppelin - In My Time Of Dying

Herrejemin så fantastisk.

Jeg chiller med cranberries - when you're gone jeg

Skarstad^^

Som du bytter bilder! Går jo helt i surr. :)

Jeg har lag på lag med personligheter, vet du.

Du er som en løk. Lag på lag. Til å grine av noen ganger, men riktig tilberedt er du et fantastisk tilbehør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...