L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Natta Nora. Sånn. Nå har jeg gjort flere nyttige ting i dag. På tide å surfe random igjen. Her er en forsmak: http://www.r2d2translator.com/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yeah, add meg på MSN så kan vi fortsette der Legger ikke til Gud og hvermann på min msn, dessverre Dessuten skal jeg legge meg. Natta DNFK Jeg er verken Gud eller hvermann, jeg er Datasmurf aka kjolemannen og musikkarkivet og jeg er ensom : < Men du får ha god natt, Nora Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er verken Gud eller hvermann, jeg er Datasmurf aka kjolemannen og musikkarkivet og jeg er ensom : < "Kjolemannen" er ikke noe positivt, og ellers er du bare Coca Cola Christmas-mannen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Legger ikke til Gud og hvermann på min msn, dessverre Dessuten skal jeg legge meg. Natta DNFK HAHAHAHA, herlig turndown! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skal få godkjent bilen kl 0800 i morra. Var da satans til tidspunkt. Burde kanskje ta kvelden etter jeg har fullført kaffekanna.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Natta Nora. Sånn. Nå har jeg gjort flere nyttige ting i dag. På tide å surfe random igjen. Her er en forsmak: http://www.r2d2translator.com/ Eyy, takk for den linken, takket være deg så har jeg R2D2 som sier "You got mail" og "nudge" på MSN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er verken Gud eller hvermann, jeg er Datasmurf aka kjolemannen og musikkarkivet og jeg er ensom : < "Kjolemannen" er ikke noe positivt, og ellers er du bare Coca Cola Christmas-mannen. Heller kjolemann enn lommemann, min godeste (?) Skarstad. Og jeg har ikke hørt meg selv bli omtalt som Coca-Cola Christmas-mannen (selv om det sikkert hadde passet mtp. min last-fm-profil), men musikkarkivet har jeg hørt omtale meg som flere ganger, da jeg har alt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er sjansen for at en datamaskin slår seg på helt av seg selv? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er sjansen for at en datamaskin slår seg på helt av seg selv? min maskin gjør det en gang om dagen, og jeg får det ikke fiksa -.-* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er sjansen for at en datamaskin slår seg på helt av seg selv? Vel... Barbermaskina mi slo seg på helt av seg selv i dag. Så det er vel mulig. Litt spooky da. Kanskje du har "gjester". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sjansen er stor den, men det tyder gjerne på at noe ikke er helt bra inni der. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er sjansen for at en datamaskin slår seg på helt av seg selv? min maskin gjør det en gang om dagen, og jeg får det ikke fiksa -.-* Hva er sjansen for at en datamaskin slår seg på helt av seg selv? Vel... Barbermaskina mi slo seg på helt av seg selv i dag. Så det er vel mulig. Litt spooky da. Kanskje du har "gjester". Andre gang på to dager at den "nye" brukte stasjonære starter av seg selv, uten at jeg er i nærheten av den. Ganske fascinerende. Lurer på om den er allergisk mot Ubuntu? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Andre gang på to dager at den "nye" brukte stasjonære starter av seg selv, uten at jeg er i nærheten av den. Ganske fascinerende. Lurer på om den er allergisk mot Ubuntu?Har den sånn Wake on lan? da kan det jo være en eller annen packet som den reagerer på som den ikke burde Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fått tips om Wake on Lan ja, skal ta en titt på det i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Meh, snike seg ut for litt friskluft mon tro? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 God kveld i stua! Shit, nå er det lenge siden jeg har vært på^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 God kveld i stua! Shit, nå er det lenge siden jeg har vært på^^ Long time no see. Hva har holdt deg unna? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 God kveld i stua! Shit, nå er det lenge siden jeg har vært på^^ Long time no see. Hva har holdt deg unna? Russetid, eksamener, fengselsopphold etc etc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Russetid, eksamener, fengselsopphold etc etc Du verden du verden. Har du gjort noe vi kan ha lest om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg