b-real Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vel, siden det ble bråstopp i "tøsingen" som biril så fint kalte det, så får jeg heller gjøre det jeg skulle for en time siden. Sove... Alene... Uten noen å dele dyne med... *sukk*Jeg kunne delt dyne med deg. =P Disse forumjentene får du aldri noe positiv respons fra, anyways Ordet tøsing er det ikke jeg om har funnet på. Men men.Og mrbjoern har nok rett. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg norsk, prate. Huff. Lite moro å være norsk turist i utlandet :!: . Du kan se de på en mils avstand . Husker jeg dreit meg ut i London en gang. Gikk på gata og så sier jeg "Hu der var fin!" Så snur hu seg og sier på skikkelig bergensk: "Takk skal du ha" før hu går videre Seriøst? Haha det må faktisk være litt kult da Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du får ikke mer moro enn du lager selv, Llandari. Lukk øynene og lat som senga er et piratskip og at du seiler rundt på de syv hav på jakt etter SKATTEN. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg norsk, prate. Huff. Lite moro å være norsk turist i utlandet :!: . Du kan se de på en mils avstand . Husker jeg dreit meg ut i London en gang. Gikk på gata og så sier jeg "Hu der var fin!" Så snur hu seg og sier på skikkelig bergensk: "Takk skal du ha" før hu går videre Den kjenner jeg meg godt igjen i, bare i syden og det var et par svenske chickas. Det som ble sagt var også en smule grovere... Utrolig hvor flaut det føles, selv om det egentlig ikke er noe å bli spesiellt flau over. Fylletur til syden Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Og mrbjoern har nok rett. I always has. Drive on the left side, sier nå jeg. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Seriøst? Haha det må faktisk være litt kult da Følte meg dum der og da, men litt kult i etterkant ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke skyld på meg. JEg holdt bare kjeft for ikke å dobbeltposte. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kanskje folk husker at de skulle gjøre andre nyttige ting? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Uten tøsinga ble det stille Ja, men du vet at han vil. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Forum > nyttige ting!Some might say. Selv burde jeg sitte å nilese elektromagnetisme nå. PEWPEWPEW! Tar det igjen imorgen... .... I WISH! Skaffa leilighet i dag da så ... har da fått gjort noe nyttig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Uten tøsinga ble det stille Yeah, add meg på MSN så kan vi fortsette der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skaffa leilighet i dag da så ... har da fått gjort noe nyttig. Gratulerer. Specs? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 40 kvm.. nært butikk og skole og whatnots.. 2 soverom og bad og kjøkken og.. rimelig leie.. perfecto for meg og søskenbarnet mitt som kommer hit i august \o/ I TAKE CARE OF MY FAMILY.. and.. stuff.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Høres i grunn bra ut. Men nå skal JEG gjøre noe nyttig. Sette på tørketrommelen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yeah, add meg på MSN så kan vi fortsette der Legger ikke til Gud og hvermann på min msn, dessverre Dessuten skal jeg legge meg. Natta DNFK Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 At'a boy! Natta DNFK Nightypants! \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg