Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, siden det ble bråstopp i "tøsingen" som biril så fint kalte det, så får jeg heller gjøre det jeg skulle for en time siden. Sove... Alene... Uten noen å dele dyne med... *sukk*
Jeg kunne delt dyne med deg. =P Disse forumjentene får du aldri noe positiv respons fra, anyways :wee:
Ordet tøsing er det ikke jeg om har funnet på. Men men.

Og mrbjoern har nok rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg norsk, prate.

Huff. Lite moro å være norsk turist i utlandet :!: . Du kan se de på en mils avstand :roll: .

Husker jeg dreit meg ut i London en gang. Gikk på gata og så sier jeg "Hu der var fin!" Så snur hu seg og sier på skikkelig bergensk: "Takk skal du ha" før hu går videre

Seriøst? Haha det må faktisk være litt kult da :D

Lenke til kommentar
Jeg norsk, prate.

Huff. Lite moro å være norsk turist i utlandet :!: . Du kan se de på en mils avstand :roll: .

Husker jeg dreit meg ut i London en gang. Gikk på gata og så sier jeg "Hu der var fin!" Så snur hu seg og sier på skikkelig bergensk: "Takk skal du ha" før hu går videre

Den kjenner jeg meg godt igjen i, bare i syden og det var et par svenske chickas. Det som ble sagt var også en smule grovere... Utrolig hvor flaut det føles, selv om det egentlig ikke er noe å bli spesiellt flau over.

Fylletur til syden :love:

Lenke til kommentar
Forum > nyttige ting!
Some might say. Selv burde jeg sitte å nilese elektromagnetisme nå. PEWPEWPEW! Tar det igjen imorgen... .... I WISH! :D

Skaffa leilighet i dag da så ... har da fått gjort noe nyttig. :fun:

Lenke til kommentar
40 kvm.. nært butikk og skole og whatnots.. 2 soverom og bad og kjøkken og.. rimelig leie.. perfecto for meg og søskenbarnet mitt som kommer hit i august \o/

I TAKE CARE OF MY FAMILY.. and.. stuff..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...