Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir jeg hver morgen. Har Rick Astley som alarmklokke. Aldri våknet til søtere musikk :love:

Det er en fet sang! Den er kul! Basta.

Jeg sier ikke det, jeg sier du er ganske heit, men det liker du heller ikke å høre :cry:

Someone's getting lucky tonight!

Lenke til kommentar
Blir jeg hver morgen. Har Rick Astley som alarmklokke. Aldri våknet til søtere musikk :love:
Faen ta, det var ingen dum plan. :love:

OG....lån telefonen til en bekjent av deg...Bluetooth-overfør sangen og sett den som ringetone :D

Har hatt det hysterisk artig i det siste med å gjøre det :p

Lenke til kommentar
Jeg norsk, prate.

Huff. Lite moro å være norsk turist i utlandet :!: . Du kan se de på en mils avstand :roll: .

Husker jeg dreit meg ut i London en gang. Gikk på gata og så sier jeg "Hu der var fin!" Så snur hu seg og sier på skikkelig bergensk: "Takk skal du ha" før hu går videre
Lenke til kommentar
OG....lån telefonen til en bekjent av deg...Bluetooth-overfør sangen og sett den som ringetone :D

Har hatt det hysterisk artig i det siste med å gjøre det :p

Synd at ringeklokka mi ringer i 40 +/- minutter før jeg idet hele tatt våkner.

Husker jeg dreit meg ut i London en gang. Gikk på gata og så sier jeg "Hu der var fin!" Så snur hu seg og sier på skikkelig bergensk: "Takk skal du ha" før hu går videre

Nesten been there. Dum som jeg er, klarer jeg ikke holde kjeft og kommenterte to jeg trodde bodde i det landet. Viste seg at de ikke var derfra, de var svenske :!: .

Var egentlig ikke så flaut, mer tragiskt.

Lenke til kommentar
Omtrent som når mamma var i syden via jobb (psykisk utviklingshemmede)...så var de å spiste på en restaurant der nede og en av pasientene adde tydelig fått et godt kelneren...så sto han med rumpen til ved det andre bordet og tok ordre eller noe slikt og mamma sa til pasienten at hun kunne klappe den fine mannen på rumpa. Kelneren snur seg og utbryter "nai, ikke klappe rumpe" :D
Lenke til kommentar
Vel, siden det ble bråstopp i "tøsingen" som biril så fint kalte det, så får jeg heller gjøre det jeg skulle for en time siden. Sove... Alene... Uten noen å dele dyne med... *sukk*

Jeg kunne delt dyne med deg. =P Disse forumjentene får du aldri noe positiv respons fra, anyways :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...