Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal vi prøve å finne et annet 3 ganger så teit emne som måker, da, eller? Hint LSK. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal vi prøve å finne et annet 3 ganger så teit emne som måker, da, eller? Tidligere snakket vi om bodymodifications Vi kan snakke om det igjen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 LSK, ja. DET er teit det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sikkert fortjent. Hver handling har sitt opphav i noe annet. Stimulus/respons-saker. En utløsende faktor om fikk DJ-Dark til å stjele ballongen. Så er spørsmålet hva Aidskake gjorde for at Dj-Dark skulle stjele ballongen. Og slik kan man vel fortsette i all evighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå skal jeg si min mening om måser, så gi faen i om deres mening om meg dropper eller hva faen og så stikke igjen. Måser er irriterende skadedyr som burde holdt seg til kysten og ikke hekke på taket av skolen og stupbombe stakkars små elever og gjøre at en må holde seg inne hele friminuttet i ukesvis eller gå på skolen polstra med hjelm. De er fine på bilder og sånn, men bare der. De er jævlig irriterende når man er på fisketur også, får jo faen meg ikke opp fisken av vannet før de er der og skal ha, skal ha. Nei, takke meg til å gå på måkejakt med sprettert, stein og luftpistol. Jeg skal innrømme at jeg har vært med på det flere ganger, særlig når gamle mennesker betaler deg en god slump penger for å gjøre nettopp dette. Det funker utmerket! Samme går for flyvende pestbefengte smittebærere, også kjent som duer. Hadde det ikke vært for duer, hadde ikke jeg blitt kalt en hver gang jeg blir opphissa! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommema...hp?artid=508410 <------- Snakke om. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommema...hp?artid=508410 <------- Snakke om. OLD! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 LSK, ja. DET er teit det. Dj_dark blokket meg på msn når jeg sa "LSK". Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg synes fjotisjenter som sitter og prater høylydt om forholdet og sekslivet sitt på bussen er irriterende. Får jeg lov til å skyte dem med luftpistol da? Og er det noen som har lyst til å betale meg penger for å gjøre det? Hinter til Smurfens innlegg for de som ikke skjønte eller fikk med seg det. Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes fjotisjenter som sitter og prater høylydt om forholdet og sekslivet sitt på bussen er irriterende. Får jeg lov til å skyte dem med luftpistol da? Og er det noen som har lyst til å betale meg penger for å gjøre det? Gjerne. Har irritert meg over det selv. Vi starter en ny skadedyrkontroll! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Klart det, Snorre. 50 kroner per fjortiss. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 The Hellacopters - Rock 'n Roll is Dead. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes fjotisjenter som sitter og prater høylydt om forholdet og sekslivet sitt på bussen er irriterende. Får jeg lov til å skyte dem med luftpistol da? Og er det noen som har lyst til å betale meg penger for å gjøre det? Den jævla klokken som alle skal snakke om. Men ja. De er irriterende. Til en viss grad. Og så er de underholdende. ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes fjotisjenter som sitter og prater høylydt om forholdet og sekslivet sitt på bussen er irriterende. Får jeg lov til å skyte dem med luftpistol da? Og er det noen som har lyst til å betale meg penger for å gjøre det? *Gi 50kr* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes fjotisjenter som sitter og prater høylydt om forholdet og sekslivet sitt på bussen er irriterende. Får jeg lov til å skyte dem med luftpistol da? Og er det noen som har lyst til å betale meg penger for å gjøre det? Du skal få lov av meg. Men til Asker må du ta med noe mer heavy siden det er så mange av dem. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Klart det, Snorre. 50 kroner per fjortiss. Ok, fine saker. Da må jeg bare investere i litt kraftige luftgevær da. X\ Men fra spøk til revolver. Jeg synes det er teit å skyte fugler for moroskyld. Greit nok om de forviller seg til steder de ikke hører hjemme. Eller om de virkelig gjør skade. Men for morroskyld? Eller å skyte dem der de hører hjemme? Det er bare teit. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 .. Og så er de underholdende. ^^ Nei, nå tuller du. Var her om dagen to jenter på toget pratet .. Nei, jeg vet ikke helt hva de pratet om, for det var nesten umulig å høre hva de sa. "God, damn girl! Han er så digg assa! Forresten hvordan går det på skolen sexy?" - Shit ass! Det er bare drama! "Fuck drama .. bla bla bla" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommema...hp?artid=508410 <------- Snakke om. Han fortjener steining! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jenter fra Asker om Vinterbro: Er dekning i den jævla landsbyen her eller??! T___T Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, nå tuller du. Var her om dagen to jenter på toget pratet .. Nei, jeg vet ikke helt hva de pratet om, for det var nesten umulig å høre hva de sa. "God, damn girl! Han er så digg assa! Forresten hvordan går det på skolen sexy?" - Shit ass! Det er bare drama! "Fuck drama .. bla bla bla" Jeg finner dem underholdende. Men det der.. Det du skriver om. Faen så trist. :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg