Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvem vil skrive avhandling om vannpiper for den rabiate øksemorderen av en lillesøster jeg har? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du MENTE dyna. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Ja for all del. Bare lån dyna også du. Kan sove uten og fryse ihjel jeg Låner du bort dyna jeg skal sove under i natt? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Se der, ja. Hele greia er å svare noe med mening, og ikke sånn eeeeekstremt kort. Hvis du svarer "ok " nå, for eksempel, så får jeg svartedauden eller noe. Meningsløshet ruler. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men nå stakk jeg. Dere får kose dere videre^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja for all del. Bare lån dyna også du. Kan sove uten og fryse ihjel jeg Skulle vi ikke dele? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvem vil skrive avhandling om vannpiper for den rabiate øksemorderen av en lillesøster jeg har? Du kanskje? Eller var det et dårlig forslag? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Låner du bort dyna jeg skal sove under i natt? Kan ikke alle tre bruke den, da? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men nå stakk jeg. Dere får kose dere videre^^ Takk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja for all del. Bare lån dyna også du. Kan sove uten og fryse ihjel jeg Skulle vi ikke dele? Erm... Jo det skulle vi visst. Men da blir det fryktelig trangt i senga her, når både du og Nora skal ha plass i tillegg til meg... Oh well, vi får det sikkert til på et vis Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Låner du bort dyna jeg skal sove under i natt? Kan ikke alle tre bruke den, da? Altså, jeg er ikke høy, og ikke så veldig bred, men jeg trenger da en hel dyne Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Faen jeg kjeder meg. Hva skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Erm... Jo det skulle vi visst. Men da blir det fryktelig trangt i senga her, når både du og Nora skal ha plass i tillegg til meg... Oh well, vi får det sikkert til på et vis Du kan jo ligge nederst. Evt får bare vi jentene kose oss i senga, og så kan du ligge på gulvet og se på oss ha det kos. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du MENTE dyna. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Ja for all del. Bare lån dyna også du. Kan sove uten og fryse ihjel jeg Låner du bort dyna jeg skal sove under i natt? Neida, du skal få en helt alene. Men jeg må visst dele med Kibs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvem vil skrive avhandling om vannpiper for den rabiate øksemorderen av en lillesøster jeg har? Du kanskje? Eller var det et dårlig forslag? Ja jeg sitter og skriver nå siden jeg skylder henne en tjeneste, men jeg vil helst ta med meg kamera og lighter og diverse og stikke ut i skogen og kose meg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Erm... Jo det skulle vi visst. Men da blir det fryktelig trangt i senga her, når både du og Nora skal ha plass i tillegg til meg... Oh well, vi får det sikkert til på et vis Du kan jo ligge nederst. Evt får bare vi jentene kose oss i senga, og så kan du ligge på gulvet og se på oss ha det kos. Yeah right. Siden jeg holder dynene skal ihvertfall jeg være med på kosen. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er sulten. Jeg og. Men har ikke noe mat. Kan jeg se på deg spise? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Neida, du skal få en helt alene. Men jeg må visst dele med Kibs. Hmm.. Jeg er ikke i delehumør i dag Så vil ikke dele deg med Kibs... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil også ha kos `:`( Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Neida, du skal få en helt alene. Men jeg må visst dele med Kibs. Hmm.. Jeg er ikke i delehumør i dag Så vil ikke dele deg med Kibs... Hmmm... Da får vi dele dyne, så får Kibs ta en alene. Evt. får vi plassere henne på det andre soverommet. Ble vanskelig dette her. Endret 22. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg