Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eh, jo. Men du skulle jo komme snart. Ligger og venter jeg... Skal bare se ferdig Sladder Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva tror dere jeg har i munnen? Ser ut som dritt, smaker godt, lukter vondt. Det er 7 bokstaver. 4 av bokstavene: ARLG Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg tror jeg må slutte med å tygge så mye tyggis -.-' Nevah! Tyggis er bra for tennene og kjeven! Tygg og tygg og tygg! Jeg har på det meste 7 forskjellige tyggispakker i jakkelommen. De går unna på en uke, ca. Er ikke bare til meg, da. Hva må jeg gjøre for å tilfredsstille dine krav (som kan gjøres via denne tråden)!? Det var bedre. jeg har tygget 3 pakker bare i dag.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva tror dere jeg har i munnen?Ser ut som is, smaker is, lukter is. Det er 2 bokstaver. 2 av bokstavene: IS Is? jeg har tygget 3 pakker bare i dag.. Fin trening. ^^ Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Neeeeeeeeei!!! Jo. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Seriøst: Gjem den hvis jeg skal på besøk. Skal prøve på det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva tror dere jeg har i munnen?Ser ut som is, smaker is, lukter is. Det er 2 bokstaver. 2 av bokstavene: IS Is? jeg har tygget 3 pakker bare i dag.. Fin trening. ^^ til mat-tygging? jeg prøver å bli veggis, da er vel ikke akkurat kjeve-muskel kravet så stort? <_< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er plass under teppet mitt.(Siden jeg ikke bruker det selv ) Å? Får jeg det? Kan få låne det en stund ihvertfall. Sånn frem til vinteren en gang, evt. til jeg får damebesøk. Alt etter hva som skjer først DET VAR TEPPET. Teppet sier jeg. Ser du nå? HAHA, jeg hadde rett! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jo. Se der, ja. Hele greia er å svare noe med mening, og ikke sånn eeeeekstremt kort. Hvis du svarer "ok " nå, for eksempel, så får jeg svartedauden eller noe. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eh, jo. Men du skulle jo komme snart. Ligger og venter jeg... Skal bare se ferdig Sladder Flott. Skal holde dyna varm og puta kald så lenge Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 til mat-tygging?jeg prøver å bli veggis, da er vel ikke akkurat kjeve-muskel kravet så stort? <_< Hedning!!! Se på kyrne. DET VAR TEPPET. Teppet sier jeg. Ser du nå?HAHA, jeg hadde rett! Du MENTE dyna. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er så glad for at jeg har klart å kutte tyggis. Det er like ille som lypsyl og mye verre enn cola, snus og røyk Mangler bare å slutte å drikke brus, spise snop, røyke og drikke meg gjennom vinteren nå, så skal jeg være fornøyd. Det er helt ok å være avhengig av lypsyl. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flott. Skal holde dyna varm og puta kald så lenge Høres bra ut Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 til mat-tygging?jeg prøver å bli veggis, da er vel ikke akkurat kjeve-muskel kravet så stort? <_< Hedning!!! Se på kyrne. DET VAR TEPPET. Teppet sier jeg. Ser du nå?HAHA, jeg hadde rett! Du MENTE dyna. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Å ja beklager. *putte på seg ku-kostymet fra 4rde klasse* muuuuuu *tygge weed* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Å ja beklager. *putte på seg ku-kostymet fra 4rde klasse* muuuuuu *tygge weed* Og da trenger du kjevemuskler, eller hur? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) @Tyggegrevinnen Jada greit. *tygge camel* Endret 22. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du MENTE dyna. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Ja for all del. Bare lån dyna også du. Kan sove uten og fryse ihjel jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg