Skarstard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er Veronica Mars hu der "detektiven" på TVNorge? Det er hun, men det går ikke på TVN lenger, er jeg redd. Endret 22. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tar det lang tid med tog fra Stavanger til Arendal? 5 timer tror jeg Ja. I like to keep the bitches guessing. It keeps them intrigued. DU er en bitch skal jeg si deg! På tide og begynne og roe seg ned nå før det braker løs? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Arendal ja Du kan jo ta fly til Oslo og så tog eller buss til Arendal. Eller så kan du ta fly til Kjevik og buss derifra Oki..hmm..hva skal en finne på når en kommer nedover?Hmm.. Av en grunn er jeg ikke så glad i Red Bull Then u sucky sucky. Hvorfor liker du ikke det som er godt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvem som bestemmer handler ikke om hawtness men om naturlig dominans og submisivitet. Og du er tydeligvis bitchen mens Nora er Dominatrix. Jeg er faktisk veldig dominerende av natur Passer bra, jeg er ganske submissive Tar det lang tid med tog fra Stavanger til Arendal? 5 timer tror jeg Gah, kjedelig. Er det noen bytter på turen, eller går det i ett? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 DU er en bitch skal jeg si deg!Nja... Jeg er vel 60/40-switch egentlig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Arendal ja Du kan jo ta fly til Oslo og så tog eller buss til Arendal. Eller så kan du ta fly til Kjevik og buss derifra Oki..hmm..hva skal en finne på når en kommer nedover?Hmm.. Av en grunn er jeg ikke så glad i Red Bull Then u sucky sucky. Hvorfor liker du ikke det som er godt? Veit ikke jeg b-real. Klarer bare ikke ettersmaken Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 På tide og begynne og roe seg ned nå før det braker løs? Sier DU at jeg er en bitch?!?! (sorry folkens, mensen) Oki..hmm..hva skal en finne på når en kommer nedover? Det er egentlig ikke noe å gjøre her Har basseng, så vi kan bade. Også kan vi shoppe Gah, kjedelig.Er det noen bytter på turen, eller går det i ett? Jeg vet ikke, tar ikke tog. Men tror det er ett eller to bytter Nja... Jeg er vel 60/40-switch egentlig Nei, du er en bitch! 100 % bitch! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det der er faktisk et veldig kjekt smutthull. Snakket med tollvesenet for å få klarert at det stemte og alt mulig. Jeg har tenkt til å ta med den mail-korrespondensen når jeg drar til Polen.Post den her du. Nei, du er en bitch! 100 % bitch!Hva gjør du ute av kurven din igjen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er egentlig ikke noe å gjøre her Har basseng, så vi kan bade. Også kan vi shoppe Basseng er nice. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Arendal er en veldig fin plass. ... FOR ME TO POOP ON!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Oh snap! Hva sier du nå, Arendal? Hva? Gjør det ikke noe? Lukter det bæsj der fra før av, sier du? Endret 22. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gah, jeg hater bytter Det er pes. Bading er kos, shopping er bedre. Om jeg plutselig får nok penger, skal jeg dra til Arendal så kan du hjelpe meg med å shoppe klær, Nora. Kanskje drypper det noen kjoler på deg også ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 YADA. Black Sun Empire - Arrakis KJETT. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva gjør du ute av kurven din igjen? H****** Du gjør meg sinna Basseng er nice. Ja, ganske kult Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er egentlig ikke noe å gjøre her Har basseng, så vi kan bade. Også kan vi shoppe Sounds liek fun Nja... Jeg er vel 60/40-switch egentligSure about that? Det en kunne gjøre var jo å ta tog og så ta turen innom Langesund og besøke Larsepusen en dag og så til Arendal og innom Nora for en svømmetur og så tilbake til Oslo og tilbake.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Arendal er en veldig fin plass. ... FOR ME TO POOP ON!! Okay Gah, jeg hater bytter Det er pes. Bading er kos, shopping er bedre. Om jeg plutselig får nok penger, skal jeg dra til Arendal så kan du hjelpe meg med å shoppe klær, Nora. Kanskje drypper det noen kjoler på deg også ^^ Jeg har kjoledilla, du må ikke si sånn til meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Damer/jenter går ikke nok i kjoler. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det en kunne gjøre var jo å ta tog og så ta turen innom Langesund og besøke Larsepusen en dag og så til Arendal og innom Nora for en svømmetur og så tilbake til Oslo og tilbake.. Eller så kunne vi møtes hos Lars? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det en kunne gjøre var jo å ta tog og så ta turen innom Langesund og besøke Larsepusen en dag og så til Arendal og innom Nora for en svømmetur og så tilbake til Oslo og tilbake.. Eller så kunne vi møtes hos Lars? *fjernet for at jeg ikke skal røpe Nora* Endret 22. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gah, jeg hater bytter Det er pes. Bading er kos, shopping er bedre. Om jeg plutselig får nok penger, skal jeg dra til Arendal så kan du hjelpe meg med å shoppe klær, Nora. Kanskje drypper det noen kjoler på deg også ^^ Jeg har kjoledilla, du må ikke si sånn til meg Du som meg, kan du sy? Damer/jenter går ikke nok i kjoler. Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg