Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ADH? Det burde vært enda en D der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 mMmm ... Burger <3 crap.. Fikk lyst på burger nå! Har ikke grilla eller spist burger på lenge! Da stikker du på butikken, handler det du trenger og sykler hjem og griller! Eller får noen til å kjøre deg, selv fikk jeg søss til å gjøre det. Meget praktiske når ens lillesøster har lappen, da slipper jeg å tenke på å skaffe meg den *spandere Sjurburgere marinert i random stuff som smakte jævlig godt - selv uten blod - til hele kaféen* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ADH?Det burde vært enda en D der. Den var der, men den hata det så mye at den stakk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er fremdeles litt mett etter monsterburgeren fra i går, men jeg kan jo smake litt. *spise Sjurburger* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) mMmm ... Burger <3 crap.. Fikk lyst på burger nå! Har ikke grilla eller spist burger på lenge! Da stikker du på butikken, handler det du trenger og sykler hjem og griller! Eller får noen til å kjøre deg, selv fikk jeg søss til å gjøre det. Meget praktiske når ens lillesøster har lappen, da slipper jeg å tenke på å skaffe meg den *spandere Sjurburgere marinert i random stuff som smakte jævlig godt - selv uten blod - til hele kaféen* Yeye. Har ikke fått lappen enda Men må gjøre ferdig den super kjedelige oppgaven om Henrik Wergelan og hans family, og Karl Johan. Kjedelige samfunnsfag Endret 22. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Who? Me? Yes, you ]Jeg har ALDRI sett et eneste telys på et møte på Anonyme DVDspiller-Hatere Har DU vært der hver gang da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Burger før alt Burger er førstepri Vel, for meg er det det. Kanskje ikke alltid så lurt, men når jeg har lyst på burger, så blir det burger også, uansett hva annet som står på planen eller hvor jeg er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er ikke du i Tr.hjem da? Hva har det med min cuteness å gjøre? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Who? Me? Yes, you Yes mistress. Sorry mistress. Please punish the naughty boy mistress. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er ikke du i Tr.hjem da? Hva har det med min cuteness å gjøre? Trodde du snakka om burgere og grilling jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hurra meg rundt og kall meg Kalle. Jeg skal jaggu meg opp i tysk, og nå står Dovre og karakterene mine for fall. Ich hasse euch alle! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er ikke du i Tr.hjem da? Hva har det med min cuteness å gjøre? Trodde du snakka om burgere og grilling jeg Well you thought wrong (snakker englesk pga jobben btw) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Blir nok grilling når det blir litt bedre vær! MMmmm.. burger, biff, og masse digg på grillen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yes mistress. Sorry mistress. Please punish the naughty boy mistress. Oj, nå ble det litt hett er (H) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Her er det overskya og lett regn, jeg griller egentlig når som helst, selv om det snør eller stormer eller er sol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har DU vært der hver gang da?Nei, hvorfor skulle jeg det? JEG hater jo ikke dvdspillere. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Oj, nå ble det litt hett er (H) Da fryser vi ihvertfall ikke ihjel Endret 22. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 *vil også være med på leken og gir Nora en ridepisk til å straffe Llandari med* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg