Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skulle ønske jeg fortsatt hadde eksamener å komme opp i. Jeg skulle gjerne hatt matte-eksamen ... <3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Neon ganger er det gøy å diskutere bare for å diskutere da. Absolutt. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Å komme opp i matte kan være dødelig. En π kan plutselig hoppe opp og kvele deg!! Altså, sjangsen for at jeg kveler meg selv først er større Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Å komme opp i matte kan være dødelig. En π kan plutselig hoppe opp og kvele deg!! Altså, sjangsen for at jeg kveler meg selv først er større Hvis ikke du kjører av veien under en kjøretime først. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis ikke du kjører av veien under en kjøretime først. Da får hun tatt med noen andre til de evige jaktmarker også! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Å komme opp i matte kan være dødelig. En π kan plutselig hoppe opp og kvele deg!! Altså, sjangsen for at jeg kveler meg selv først er større Utvilsomt. En n har da aldri gjort noen vondt Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis ikke du kjører av veien under en kjøretime først. Jeg har ikke kjøretime før ETTER eksamen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Å komme opp i matte kan være dødelig. En π kan plutselig hoppe opp og kvele deg!! e er mye verre enn π. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har ikke kjøretime før ETTER eksamen Betyr det at du kommer til å lære deg å telle helt opp til de store talla som er på fartsgrenseskiltene før du starter? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Fartsgrenseskillt? Hva er det? Endret 22. mai 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Betyr det at du kommer til å lære deg å telle helt opp til de store talla som er på fartsgrenseskiltene før du starter? Er det pensum? Gad, jeg er glad jeg slapp matte! Lykke til, Nora!!! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er det pensum? Gad, jeg er glad jeg slapp matte! Lykke til, Nora!!! Takk takk Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg hater tyggis for øyeblikket. Det er umulig å fjerne.. Hvis det er på tøy så kan du prøve å hive klesplagget i fryseren. Hvis ikke så er du focked. Det er på tøy. Og hele overarma. Deilig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er på tøy. Og hele overarma. Deilig. Tør jeg spørre hva du har bedrevet? Sikker på at det er tyggis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er på tøy. Og hele overarma. Deilig. Tør jeg spørre hva du har bedrevet? Sikker på at det er tyggis? Du... erm... Jeg tror du trenger å få deg noe. Vanligvis så tenker jeg mye koffert, men selv jeg tenkte ikke på den måten før jeg leste innlegget ditt. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er på tøy. Og hele overarma. Deilig. Tør jeg spørre hva du har bedrevet? Sikker på at det er tyggis? Typen sovna med tyggis i munnen i går (full,men det er egentlig urelevant), og den havna etterhvert på lakenet. Jeg har rulla over den, og nå er tskjorta mi fucka opp (tyggis INNI stoffet), lakenet full av tyggis, og det samme er overarma mi. Utrolig hvor mye kliss en liten tyggis kan forårsake. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vær glad du ikke fikk det i håret iallefall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vær glad du ikke fikk det i håret iallefall Å nei!!!! Når jeg først har begynt å tenke koffert så klarer jeg ikke slutte! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det er på tøy. Og hele overarma. Deilig. Tør jeg spørre hva du har bedrevet? Sikker på at det er tyggis? Typen sovna med tyggis i munnen i går (full,men det er egentlig urelevant), og den havna etterhvert på lakenet. Jeg har rulla over den, og nå er tskjorta mi fucka opp (tyggis INNI stoffet), lakenet full av tyggis, og det samme er overarma mi. Utrolig hvor mye kliss en liten tyggis kan forårsake. Problemet løses på følgende måte: - Ta T-skjorte i høyre hånd - Åpne søppelbøtta med venstre hånd - Putt T-skjorte i søppelbøtte - Lukk søppelbøtte - Problem løst Endret 22. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du... erm... Jeg tror du trenger å få deg noe. Vanligvis så tenker jeg mye koffert, men selv jeg tenkte ikke på den måten før jeg leste innlegget ditt. Tuller du? Det er jo neste spørsmål etter hvordan det har skjedd, liksom. Oo Problemet løses på følgende måte:- Ta T-skjorte i høyre hånd - Åpne søppelbøtta med venstre hånd - Putt T-skjorte i søppelbøtte - Problem løst Ikke lukke igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg