Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter :cry:

Nå har zinkroal avdelinga til efi.no, sendt meg 3 flere pakke og denne gangen forventer de betaling tilbake.

Jeg har faen meg ikke regget meg på sida dems en gang, var bare dum å oppga adressen min her :p

WTF to do?

Lenke til kommentar

@terje:

send en mail hvor du forklarer at du ikke har bestilt noen varer og at du derfor ikke vil betale noe. Deretter sender du varene i retur. (gjør det klart at du ikke ønsker noen pakker i fremtiden heller.)

Er du under 18?

Endret av southparkman
Lenke til kommentar
Det er absolutt ikke "allment vedtatt" at dere alltid skal være klare og ha lyst. Føler dere sexpress så er det da virkelig deres ansvar å si ifra, og ikke la dere presse til noe dere ikke vil. Det fører jo også til at det sexpresset bare øker. Dessuten tror ikke "alle jenter" at det er sånn. Det er seriøst bare en personlig erfaring de fleste jenter gjør: gutta tar enten initiativ til sex eller vil det når jenta tar initiativ (selv om de kanskje ikke EGENTLIG vil det).

I vårt samfunn så er det mer eller mindre forventet at vi gutta skal være "ute etter sex". At vi skal ta initativ. At vi hele tiden skal gå rundt klar for å hoppe til sengs når jenta vil/endelig gir etter.

Derfor maser vi. Vi gir etter for forventningene av samfunnet.

Det er også blitt veldig viktig å gi kvinnen orgasme. Klarer du ikke det så er du ikke fullt ut "mann".

Dette legger et press på oss gutta. på 70-tallet så gikk kvinner i tog for å kreve å slippe å bruke bh og få sin rett til orgasme og ikke bli sett på som et redskap for guttens nytelse.

Det slaget er nå over. Dere har fått det som dere ville. Men hva skjedde i mennenes verden? jo det er nå VI som er redusert til et redskap for kvinnens nytelse. Du kan knapt gå inn i et klasserom uten å se plakater som kåte fjortisberter har hengt opp av muskuløse menn med sixpack og glinsende muskler! Og hva med film. Gutten har aldri noe problem med å få den opp i fylla. Han er alltid klar og rede til å gi kvinnen orgasme. Og han gjør det. Hver gang og gang på gang.

Og DETTE skal vi prøve å leve opp til? Nei, vet du hva. Sexpresset og kroppsfikseringen på oss gutta er ikke noe anderledes enn for dere jenter.

Lenke til kommentar

Nå har zinkroal avdelinga til efi.no, sendt meg 3 flere pakke og denne gangen forventer de betaling tilbake.

Jeg har faen meg ikke regget meg på sida dems en gang, var bare dum å oppga adressen min her :p

WTF to do?

LOL at you :rofl:

Lenke til kommentar
send en mail hvor du forklarer at du ikke har bestilt noen varer og at du derfor ikke vil betale noe. Deretter sender du varene i retur. (gjør det klart at du ikke ønsker noen pakker i fremtiden heller.)

Er du under 18?

ja :p

Lenke til kommentar

WTF to do?

Men du har lært nå denne gangen da?

Lenke til kommentar
Det går bra, vet du. ^^

Kjempebra :) . Går nok helt greit, ikke verre enn 4. I matte hadde jeg fått 5, kanskje 6, og fysikk 6, men kanskje 5. Derfor var matte førsteønske.

Kjemi er mer kos enn matte. 4 sho' lxzm.

Nei huff. Forsøk og sånt piss. Hater det, så komplisert.

Wow, G15 og nytt headsett til AOC-lan imorgen :D . Fine nynorskeksamen som skal leses til innen mandag, joda. Teksthefter kaller de det. "Ta utg.punkt i (tekst) og skriv din mening om (emne)."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...