Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen i svarte helvete! Kom opp i Matte i skriftil eksamen! :realmad:

Jeg hater matte, maks uflaks da, kom faenmeg opp i matte ifjor også, muntlig. Helvetes drittskole..

(Beklager ordspråket for dere kristene der ute)

If you cannot do anything about something, there is no point in worrying about it.

Comment: Worrying is stressful, and in most situations doesn't accomplish anything - it just wastes energy. Instead of worrying about things, either do something about them or find ways around the problem. One useful idea is to write down your worries on slips of paper, and then put them away in a box. Regularly, once a week or so, you open the box and see what you can do about the worries that are still relevant.

Og ikkje gløym:

Always assume that you will succeed

Comments: If you don't expect to succeed in an endeavor, then you will not do your best and will not notice possible solutions, while if you feel that you will eventually succeed you will concentrate all your power at the problem. Of course, there is no point in attempting what you cannot do, a certain amount of self-knowledge is always needed.

Lenke til kommentar

Da var man hjemme etter norsk-eksamen. Faen for noe drit. Her har man pugget litteraturhistorie, og den eneste oppgaven som hadde noe å gjøre med det var en oppgave om Ivar Aasen. Og så var det bare en oppgave jeg kunne skrive. Teite, teite, teite, teite oppgaver. =/

Lenke til kommentar

Dakar Kibs.

Du kan få litt av gladheten søstrene mine syder over av :p

Minstesøss var med på å vinne Tinestaffetten for klassen sin og søss kom opp i matte skriftlig, fikk 6 i standpunk i matte og har sommerferie fra og med neste uke =P

Begge er sjeleglad, dog, minstesøss er litt pissed off på meg og søss for å ha sommerferie :p

Lenke til kommentar
Dakar Kibs.

Minstesøss var med på å vinne Tinestaffetten for klassen sin og søss kom opp i matte skriftlig, fikk 6 i standpunk i matte og har sommerferie fra og med neste uke =P

Begge er sjeleglad, dog, minstesøss er litt pissed off på meg og søss for å ha sommerferie :p

Me vant Tinestafetten! Eg veit ikkje korleis det funker, då, men eg høyrde at me vant. :D

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

husker tinestafetten. Skolen min tok både første og andreplass og omtrent halve laget var fra klassen min. (5 klasser på trinnet)

Litt kjipe var at jeg ble parkert av bærums rasketste fotballspiller i 91 årgangen. (har ihvertfall ikke hørt om noen raskere) og jeg som trodde jeg var ganske hurtig.

Lenke til kommentar
Hadde vi alle sammen eksamen eller? 1) to dikt, 2) tolk ei novelle? 3) ivar aasen og mannshit 4) moderne eventyr, 5) samfunnets støtter ??????

Ja. De kan brenne. <.<

Hva endte du opp med?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Dakar Kibs.

Me vant Tinestafetten! Eg veit ikkje korleis det funker, då, men eg høyrde at me vant. :D

Rolig nå Herman, rooooolig. Vi vant hele dritten for 9. trinn. Men bare med det ene laget eller no tror jeg... Fikk sånn pokal-greie da !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...