Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Llandari: Skaff ny flaske, med innhold i. Plox. Noe annet ville ikke være riktig. x)

Fant en flaske Urge isteden. Men snart er den også tom. Får gå og hente meg litt vann isteden. Vært altfor lite flink til å drikke det den siste uka.

Lenke til kommentar
Vi får se. Blir sikkert en tilfeldig utvalgt i blokka.
Du blir i Bergen, altså. x)

nei
Synd, for jeg er lei av gress. :/

Fant en flaske Urge isteden. Men snart er den også tom. Får gå og hente meg litt vann isteden. Vært altfor lite flink til å drikke det den siste uka.
Svikte cola for... For... For URGE?!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Svikte cola for... For... For URGE?!

:O SYNDAR!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Okay... Nå kan dere slutte å vente på meg. Jeg er hjemme. :)

Welcome home. Skulle ha linka til den Metallica-sangen, men skolen har blokka Youtube. \o/

Lenke til kommentar
Var du borte? :ohmy:

hmm.. hvordan gikk det?

Det vet jeg om 14 dager eller noe.

Det gikk opp og ned og opp-

Welcome home. Skulle ha linka til den Metallica-sangen, men skolen har blokka Youtube. \o/
Du får hacke brannmuren da.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Halol, eg har vore og tatt ut stinga. Kvassapp? :D

Halol til deg og. Var det gøy? x) Sitter og lager ferdig DVD-meny og venter på å få vite om vi kommer opp i matte på skriftilig eksamen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det var heftig kult! Først så drog ho ut eit sting, så eit til og så enda eit! :D

Lager DVD-meny? Kva for ein linje går du på?

Wow! Må prøve det selv en gang! Går media for resten, de tvinger oss til lage meny for fiksjonsfilmene vi har laget så vi har noe gjøre på. Egentlig jævlig kjedelig, men er greit å kunne det og. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...