Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) @ Dronning Nie Filming av meg som spiser planeter eller noe som foregår på Dronningens "livets skole"? *sveve litt rundt* Lurer på hvem Dronning Sonja på facebook er Skulle nesten tro det var hun ekte Å nei da du! det finnes bare ÈN dronning! ....og det er universets dronning! (jeg har forresten null peiling, hvis det er det skal jeg mobbe henne for sløyfe tabben!). Endret 22. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg steker egg nå! Skal bli nammenam-frokost! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 NiXx: Deg som spiser sånne ting. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg digger den ene læreren min. Jeg vil gjemme han i en eske så kan jeg spørre han om ting når jeg trenger hjelp med alle slags rare programmer jeg ikke skjønner meg på. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Stekt egg, grovt brød og eplejuice. Mon mon mon Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 NiXx: Deg som spiser sånne ting. =D *ha på helmet-cam* *begynne å spise planeter og asteroider, og andre ymse god ting* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 FILM!Noen må filme! Jeg skal filme hvis dere kan snakke om noe annet enn mat. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi kan snakke om drikke? For jeg har en flaske Coca Cola stående her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 FILM!Noen må filme! Helmet cam dronning. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi kan snakke om drikke? For jeg har en flaske Coca Cola stående her. Det har jeg også, men innholdet er for lengst i magen min Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Oooh. Genialt. Geeenialt. litt tanke omløp må man jo ha hvis man jobber for dronningen. *maltraktere alien planeten* øy! den ble det bra vinkel på! *bada-pish!* Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Oooh. Genialt. Geeenialt. litt tanke omløp må man jo ha hvis man jobber for dronningen. *maltraktere alien planeten* øy! den ble det bra vinkel på! *bada-pish!* Yeeeeeeeeahhhhhhhhhhhhhhhhh, Yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Llandari: Skaff ny flaske, med innhold i. Plox. Noe annet ville ikke være riktig. x) NiXx: Fliiinke sekretær. Fliiinke. *pet* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Oooh. Genialt. Geeenialt. litt tanke omløp må man jo ha hvis man jobber for dronningen. *maltraktere alien planeten* øy! den ble det bra vinkel på! *bada-pish!* Yeeeeeeeeahhhhhhhhhhhhhhhhh, Yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh hetfield! @Dronning Nie. ....Kan jeg får være så snill å ta og spise opp de som bruker dyre-pels som klær med det samme også? skaffet meg et giga sugerør fra den forrige planeten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yessir! *begynne å spise alle pelsbrukere* *ta med seg voldtekts menn også ved et "uhell"* oops.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yessir! *begynne å spise alle pelsbrukere* *ta med seg voldtekts menn også ved et "uhell"* oops.. Ta med deg mattelæreren min samtidig. Håper virkelig ikke at jeg kommer opp i matte i skriftilig eksamen, kunne godt tenke meg å beholde 3'eren jeg har. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg