Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
edit: det som var ekstra dritt var jo at jeg glemte at jeg trengte vitner, så jeg satt på hybelen og spiste is om fy, og kom på etter at jeg var ferdig (splendid timing) at joda, vitner trenger jeg jo!

smart I was I know.

Damn, genialt gjort. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Damn, genialt gjort. xD

joda, en litt for ivrig russ for å si det sånn.

Gikk rundt hele russetia og syntes at alt smakte vanilje..

Det høres jo koselig ut. x) Er selv ikke spesiellt glad i iskrem etter det..

Lenke til kommentar
Damn, genialt gjort. xD

joda, en litt for ivrig russ for å si det sånn.

Gikk rundt hele russetia og syntes at alt smakte vanilje..

Det høres jo koselig ut. x) Er selv ikke spesiellt glad i iskrem etter det..

for å si det sånn, jeg ble dessverre gjenforent med vanilje-colaen..

Og jeg klarer iskrem, jeg er for glad i det til å ikke like det lengre, men vanilje deriomt har en tendens til å frembringe sure oppstøt ved større mengder..

Lenke til kommentar
Hujja! Jeg åpna akkurat laptopen og rensa for støv og sjekka litt. Jeg samla opp en klump med støv som var like stor som lillefingeren min. Det meste av dette støvet var foran vifteinntaket og inni selve vifta. Ikke rart den blir varm og jeg får viftestøy!

....I was right?

HELL YEAH! /flex

in yo face!

Lenke til kommentar
Hujja! Jeg åpna akkurat laptopen og rensa for støv og sjekka litt. Jeg samla opp en klump med støv som var like stor som lillefingeren min. Det meste av dette støvet var foran vifteinntaket og inni selve vifta. Ikke rart den blir varm og jeg får viftestøy!

....I was right?

HELL YEAH! /flex

in yo face!

Huh?

Lenke til kommentar

....I was right?

HELL YEAH! /flex

in yo face!

Huh?

Jeg trodde det kunne være støv, men så ble jeg litt tvilsom og redigerte innlegget, men jo da, støv var det.

dere kan bøye dere ned til min ære nå, ikek vær beskjedne kom igjen.

Lenke til kommentar

....I was right?

HELL YEAH! /flex

in yo face!

Huh?

Jeg trodde det kunne være støv, men så ble jeg litt tvilsom og redigerte innlegget, men jo da, støv var det.

dere kan bøye dere ned til min ære nå, ikek vær beskjedne kom igjen.

paryer1.jpg

Lenke til kommentar

Weheeeey!

Da har vi forberedelse til den eksamen som vi skal ha i JUNI. Logikken? Oh yes sir.

Også får vi vite et eller annet med eksamen halv tre i dag, men jeg aner virkelig ikke hva. oO

Norsk skolevesen. <3

*bøye seg litt i ære for NiXx*

Edit: LITT. Og bare fordi du er en glimrende sekretær. ^^

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Gah! Dronningen!

*koste vekk alle hyllerne og statuen*

*bøye seg latterlig lavt for dronningen Nie the "one and only" av universet*

(og jeg er beæret, men en dronning av din standard burde ikke bøye seg for noen, selv ikke sola).

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Med et damedømme (herredømme schmerredømme) som universet skulle det vel bare mangle at noen skryter uhemmet av dem?

dronningen burde kanskje bli omtalt i 3dje person fra nå av?

siden lille meg og andre uverdige dødelige bare er fluelort på livets frontrute?

Lenke til kommentar

Dette kan jeg virkelig lære meg å leve med. xD

Men, som det sorte hull med armer som du er, så tror jeg du er verdig til å gjøre som du vil rundt om i universet. Jah. Du bør få din egen provinsting å styre. Jaaaah. :hmm:

Lenke til kommentar
Dette kan jeg virkelig lære meg å leve med. xD

Men, som det sorte hull med armer som du er, så tror jeg du er verdig til å gjøre som du vil rundt om i universet. Jah. Du bør få din egen provinsting å styre. Jaaaah. :hmm:

Det er vel ingen andre enn Dronningen selv som er verdige nok til å styre provins ting, iallefall ikke universalt sett.

Og jeg lystrer bare dronninngen, om du sier "go wild" begynner jeg bare å møvle uskyldige planeter som det sorte hullet jeg er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...