Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hva er saffran is?

Sikkert is som smaker safran :roll:

Det høres ikke godt ut. Når jeg hører safran tenker jeg bare at det er et krydder som smaker forjævlig. x)

Lenke til kommentar
Nei, det har jeg ikke. Hva er planene for i dag da?

Bli ferdig på jobb, sitte på data og høre litt mer på band anbefalinger.

@Anfall.

Ei svensk venninne av meg er visst helt på tuppa etter det, har aldri smakt det selv, men den serveres visst med hvit sjokolade saus, noe som må sies høres veldig godt ut : >

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å finne ut hvorfor vifta på laptopen min bråker så sykt. Den slutter jo aldri å gå. Den var aldri sånn i starten. Jeg har til og med formatert, men det endra ingenting.

Går den på maks hele tiden? Isåfall er det nok temp.måleren din som har gått te hælvete. Hvis den bare lager ulyd så er det sikkert kulelagret i den, det er det ikke verre enn å bytte den

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å finne ut hvorfor vifta på laptopen min bråker så sykt. Den slutter jo aldri å gå. Den var aldri sånn i starten. Jeg har til og med formatert, men det endra ingenting.

edit: my bad, fikk ikke med meg at du mente laptop vifte.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nei, det har jeg ikke. Hva er planene for i dag da?

Bli ferdig på jobb, sitte på data og høre litt mer på band anbefalinger.

@Anfall.

Ei svensk venninne av meg er visst helt på tuppa etter det, har aldri smakt det selv, men den serveres visst med hvit sjokolade saus, noe som må sies høres veldig godt ut : >

Hvit sjokoldesaus høres ikke så godt ut. Oo Men så er jeg jævlig kresen og, men kunne alltids ha prøvd å smake det. :p

Lenke til kommentar

Tror is-kald sjokolade saus kunne ha vært godt, og det er jo som regel det som høres suspekt ut som smaker godt.

og ja jo, jeg er vel kresen selv, men is er noe jeg kunne ha spist mengder av, iallefall pistasj!

"saffran-is med vit chokolad sås", regner med at jeg har oversatt det riktig da? o.0

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Går den på maks hele tiden? Isåfall er det nok temp.måleren din som har gått te hælvete. Hvis den bare lager ulyd så er det sikkert kulelagret i den, det er det ikke verre enn å bytte den

Den går ikke på maks hele tiden, men vifta går såpass at det er irriterende hele tiden. Jeg kjøpte pc-en i november ca, er det mulig for at det er støv inni laptopen som kan forårsake at vifta er så høylytt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Tror is-kald sjokolade saus kunne ha vært godt, og det er jo som regel det som høres suspekt ut som smaker godt.

og ja jo, jeg er vel kresen selv, men is er noe jeg kunne ha spist mengder av, iallefall pistasj!

Faen, det minner meg på russemerket jeg prøvde å ta for ca et år siden. Var babyruss og skulle liksom spise en hel 4liters (om jeg husker rett) isboks med vaniljeis (og en god del sjokoladesaus). Ble jævlig kvam, men klarte det nesten. Angrer på at jeg ikke spydde det opp igjen. xD

Lenke til kommentar

Å herregud, jeg klarte det merket.

Skulle ønske at jeg ikke gjorde det (tror det var 2 liter på så så lang tid? husker ikke detaljene : < )

klarer aldri å spise god vanilje-is igjen uten å tenke på hvor kvalm jeg ble =(

edit: det som var ekstra dritt var jo at jeg glemte at jeg trengte vitner, så jeg satt på hybelen og spiste is om fy, og kom på etter at jeg var ferdig (splendid timing) at joda, vitner trenger jeg jo!

smart I was I know.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...