Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woa. Jeg får kanskje nye briller til 20-årsdagen. De jeg har nå fungerer selvsagt utmerket. Men lurer på om kanskje ikke synet mitt er blitt enda litt dårligere. Uansett skal jeg hvertfall ha meg et par nye innfatninger så jeg har to par briller å bruke. På de nye, dersom jeg får dem, skal jeg ha fotokromatiske plastglass som skifter farge etter lysstyrke. Dermed fungerer de både som briller og solbriller (i sterkt lys). Bare litt over to måneder nå. Kanskje litt lang tid, men men.

Lenke til kommentar
Jaja, der var det forholdet over.

*slippe en tåre*

Dakar :(

Føler med deg...

*klemmpå*

*ta imot klem*

*slippe en tåre*

Huff, lille søte venn. Går det bra?

Ikke egentlig. :/

Nei, skal ikke kapre tråden. Finner meg noen å pm-e med istede.

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar
Woa. Jeg får kanskje nye briller til 20-årsdagen. De jeg har nå fungerer selvsagt utmerket. Men lurer på om kanskje ikke synet mitt er blitt enda litt dårligere. Uansett skal jeg hvertfall ha meg et par nye innfatninger så jeg har to par briller å bruke. På de nye, dersom jeg får dem, skal jeg ha fotokromatiske plastglass som skifter farge etter lysstyrke. Dermed fungerer de både som briller og solbriller (i sterkt lys). Bare litt over to måneder nå. Kanskje litt lang tid, men men.

Har brukt briller med sånne glass i noen år nå, og du bør nok regne med at det tar en halvtime før glasset blir klare igjen etter å ha vært mørke. Håpløst å komme inn fra sola til en uopplyst gang f.eks.

Lenke til kommentar

*slippe en tåre*

Dakar :(

Føler med deg...

*klemmpå*

*ta imot klem*

*slippe en tåre*

Huff, lille søte venn. Går det bra?

Ikke egentlig. :/

Nei, skal ikke kapre tråden. Finner meg noen å pm-e med istede.

jeg har bare litt under 80 meldinger i inboxen... noe som vil si at jeg har haug av plass :p

Lenke til kommentar
Har brukt briller med sånne glass i noen år nå, og du bør nok regne med at det tar en halvtime før glasset blir klare igjen etter å ha vært mørke. Håpløst å komme inn fra sola til en uopplyst gang f.eks.

Såpass altså. Men siden jeg skal ha to par kan jeg bruke de jeg har nå til innebruk (lesing etc), og de andre til ute og noe innebruk. Går nå bra. Er uansett lei av å rote vekk solbrille-addon-en. ^^

Lenke til kommentar
Kan få låne det en stund ihvertfall. Sånn frem til vinteren en gang, evt. til jeg får damebesøk. Alt etter hva som skjer først :p

Jeg er jo jente, da. Kan jeg komme på besøk og låne det? :hmm:

Hmmm... :hmm: Burde vel funke det.

Men til vinteren må du dele det med meg altså.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Trodde du likte barn jeg Datasmurf? :!:

Ikke alle, det finnes grenser.

Er du ikke glad i oss lenger? :cry:

Vi snakker i alle fall med hverandre, Smurfen. x)

Og takk Espen, mangler jeg mye hår? o_O

Hvordan klarte dere å konkludere frem til at det var dere jeg preika om? :p

For det var drittungene som springer rundt og hyler utenfor huset jeg er oppgitt over.

Vil bare ta balltreet mitt og springe ut og knuse skaller!

Argh!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...