Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dum DUm boys skal inn,CC skal ut Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tenkte helst på en litt annen sjanger, egentlig. =/ Men! Tilbake til pugging. Nå er det.. øh.. gad. Ja. Sentrallyrikk som står for tur. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei hei alle Hva skjer? Hei hei selv. Sitter og tar en øl og solen skinner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kunne jo tatt noe skikkelig bra musikk hvis du først skulle ta noe. Jeg gjorde jo det jo. Nå som jeg har retta opp den stygge CC-feilen så er det jo kun stor, bra og viktig musikk. Spesielt om man ser på norsk rocks historie og innvirkning på god norsk rock Dum DUm boys skal inn,CC skal ut Den er redigert nå så ingen kan ta feil igjen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hmmm... Hjelp meg litt her. Skal jeg ta Dvorak-layout når jeg setter sammen tastaturet igjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nei. Ingenting sier "Svett nerd" mer en DVORAK Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei hei selv. Sitter og tar en øl og solen skinner. Hørtes digg ut Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Dvorak... Dvorak... Hvorfor syns jeg det høres så kjent ut, utenfor en nerdesammenheng..? Jeg lurer på om læreren min heter Dvorak eller noe lignende... Hm... Endret 21. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Wikipedia er teit! DeLillos har ingenting blandt de fire store å gjøre. <a href="http://no.wikipedia.org/wiki/De_fire_store_i_norsk_rock" target="_blank">http://no.wikipedia.org/wiki/De_fire_store_i_norsk_rock</a> Jeg vil ikke kalle den norske klissje popen der for rock, i min verden ihvertfall Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Wikipedia er teit! DeLillos har ingenting blandt de fire store å gjøre. <a href="http://no.wikipedia.org/wiki/De_fire_store_i_norsk_rock" target="_blank">http://no.wikipedia.org/wiki/De_fire_store_i_norsk_rock</a> Blasfemi! Klart de har! deLillos DumDum Jokke Raga E-z as pie. *elske på deLillos* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dvorak var en musiker Jeg VET læreren min heter noe slikt, jeg er overbevist om det. oO Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har noen en link til den statistikken der verdens største reklammerke er... Husker jeg leste den for en god stund siden, der Cola lå øverst...VIKTIG til Norsk-eksamen så det hadde vært koselig hvis noen kunne finnet den... Har googlet det en del men finner den ikke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 WOAH! Jeg visste det! Dworak, heter læreren min. Jeg visste det var noe med det som ikke var kjent på en nerdete måte. =D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei hei selv. Sitter og tar en øl og solen skinner. Hørtes digg ut Second, third and fjerd that. *Finne en Heineken i kjøleskapet* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg vil ikke kalle den norske klissje popen der for rock, i min verden ihvertfall OoJeg er enig i tre av fire på den siden men delillos er søtsuppe-pop-rock. Ikke Stor Rock Blasfemi!Klart de har! deLillos DumDum Jokke Raga E-z as pie. *elske på deLillos* delillos er som sagt ikke rock i samme betydning. Kan til nøds kalle det poprock Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jada, jeg er treig. Eeeen KIBS! Eeeen ALASTOR! Klem? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Smiske, smiske. Endret 21. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har noen en link til den statistikken der verdens største reklammerke er... Husker jeg leste den for en god stund siden, der Cola lå øverst...VIKTIG til Norsk-eksamen så det hadde vært koselig hvis noen kunne finnet den... Har googlet det en del men finner den ikke. bump Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da har jeg hatt studiedag. Oppsummering: Fire klassekamerater kommer kl. 12. Det jobbes et par minutt, før vi går ut til trampolinen. Jobbes litt til, før en eller annen kommer med ideen om å bestille pizza. Mens vi venter på pizzaen går vi og handler. Når maten kommer ser vi på film et par timer. Så har vi intervaller med trampoline og jobbing. De går kl. 7. Da har vi lagd en tre-siders powerpoint. Jeg elsker studiedager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg