Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kunne jo tatt noe skikkelig bra musikk hvis du først skulle ta noe. :dontgetit:
Jeg gjorde jo det jo. Nå som jeg har retta opp den stygge CC-feilen så er det jo kun stor, bra og viktig musikk. Spesielt om man ser på norsk rocks historie og innvirkning på god norsk rock

Dum DUm boys skal inn,CC skal ut ;)
Den er redigert nå så ingen kan ta feil igjen. ;)
Lenke til kommentar

Har noen en link til den statistikken der verdens største reklammerke er... Husker jeg leste den for en god stund siden, der Cola lå øverst...VIKTIG til Norsk-eksamen så det hadde vært koselig hvis noen kunne finnet den... Har googlet det en del men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke kalle den norske klissje popen der for rock, i min verden ihvertfall Oo
Jeg er enig i tre av fire på den siden men delillos er søtsuppe-pop-rock. Ikke Stor Rock

Blasfemi!

Klart de har!

deLillos

DumDum

Jokke

Raga

E-z as pie.

*elske på deLillos*

delillos er som sagt ikke rock i samme betydning. Kan til nøds kalle det poprock
Lenke til kommentar
Har noen en link til den statistikken der verdens største reklammerke er... Husker jeg leste den for en god stund siden, der Cola lå øverst...VIKTIG til Norsk-eksamen så det hadde vært koselig hvis noen kunne finnet den... Har googlet det en del men finner den ikke.

bump

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt studiedag. Oppsummering:

Fire klassekamerater kommer kl. 12. Det jobbes et par minutt, før vi går ut til trampolinen. Jobbes litt til, før en eller annen kommer med ideen om å bestille pizza. Mens vi venter på pizzaen går vi og handler. Når maten kommer ser vi på film et par timer. Så har vi intervaller med trampoline og jobbing. De går kl. 7. Da har vi lagd en tre-siders powerpoint.

Jeg elsker studiedager. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...