Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oooofff. Xboxen føkker seg så jævelig opp!

Jeg skal spille GTA, så står det play DVD. Sånn er det for øvrig på alle spillene mine. Hvorfor? Er det noe slags innstillinger?

Antagelig fordi det er noe galt med den. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Matmatmatmatmat.

Er så sulten at jeg dør på meg :p

Hadde du sagt det litt før, så kunne du fått halvparten av lunsjen min.

Spiste 333 grams burger. Tror jeg kommer til å være mett resten av uka.

Hrmf... Tomt for iste.

*løpe på butikken*

No worries, fikk i meg 4 rundstykker og en stor porsjon spagetti med kjøttdeig og tomatsaus.

Lenke til kommentar

Snart er det på tide med nyrealismen. YAY! :D

Men jeg gir f. i språkhistorie. Det orker jeg bare ikke. De kan prøve å bytte ut litteraturhistorie med språkdebatt. Da dør de. <.<

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Tror jaggu jeg må gå til anskaffelse av tåteflaske. Har veltet flere glass de siste to ukene enn jeg har gjort de siste 10 årene. Minst.

Bare flaks at det ikke var mer igjen i det siste, ellers hadde vel tastaturet tatt kvelden. Og det hadde vært synd, for det er et godt tastatur :/

Lenke til kommentar
Ah, dagen før eksamen, og hvilket spørsmål får man på melding fra en venninne som får bedre karakterer en en selv? Jo, "hvem var de fire store?". ^^,

Den var alt for enkel:

Raga Rockers

DumDum boys

Seigmenn

Jokke & Valentinerne

edit: Bytte ut et band som aldri skulle vært der. NÅ er lista korrekt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Uenig. Kan ikke bytte ut Raga. Måtte i tilfelle byttet ut CC siden DumDum strengt tatt både er bedre og mer viktig i norsk rockehistorie

Ja,du har egentlig rett i det, så bytter ut CC med DD og beholder RR.

Lenke til kommentar
Viser vel bare at karakterer ikke har noe med tilegnet kunnskap å gjøre...

Nja, ikke egentlig. Hun er veldig smart og vet veldig mye, men hun hadde på ett eller annet vis byttet ut Bjørnson med Garborg. Ikke hadde læreren rettet på det ved siste heldagsprøve heller.

Den var alt for enkel:

Raga Rockers

CC Cowboys

Seigmenn

Jokke & Valentinerne

Du kunne jo tatt noe skikkelig bra musikk hvis du først skulle ta noe. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...