xersess Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eller ta noke heilt utenkelig! røyke og drikkepress blir kjedelig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eller: pressepress/gjengmentalitet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nie, mammadalt! ^^Neeeh, har ikke så mye annet valg. Hun nekter å gi meg kontroll over kontoen min før jeg blir myndig, og da må nesten hun få betale regninger for meg. x) Hm.. Gruppepress som tema på eksamen! Burde jeg kjøre på med klisjestil om røyke/drikkepress? Noen som har noen forslag?Tja. Gruppepress pleier jo å bli vinklet som presset til å være/gjøre som alle andre, hva med å ta det motsatt? Det nye gruppepresset om å være så forbanna unik og det der. Emostilen, goterstilen, svartmetallere and so on. Kan funke. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ah, jeg elsker senga mi. Teiteste minstesøss som på død og liv skulle inn og ødela min plan om 16 timer pur søvn ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det nye gruppepresset om å være så forbanna unik og det der. Er du helt sikker på at det finnes? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er du helt sikker på at det finnes?Gaaanske sikker, gitt. Subkulturer er populært, og i de riktige kretsene så er det faktisk press om å skille seg ut. I alle fall slik jeg ser det. x) Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Takker for forslag. Nå er det bare å gå litt inn i tenkeboksenO.o Nie, jeg likte forsåvidt forslaget ditt men den kan også slå litt feil mtp at jeg muligens får en sensor som er litt eldre, og ikke helt skjønner den nye greia med å skille seg ut. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vel, der har du en utfordring Magnus. Skriv en tekst med målgruppen voksne/eldre. Jeg er ganske sikker på at sensoren din ikke er barn/ungdom, så du kan ikke bomme helt. x) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er et "UTIREKTORAT"? UDIR.NO Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) *SNIP* Innlegg som brøt med retningslinjer nå fjernet i sitatet også. wedit: leif http://www.apa.org/topics/controlanger.html Endret 21. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 cHilfiger: Hva er problemet? Forresten, noen som kan finne skriftlig besvis på at mp3-spiller er ulovelig på US eksamen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ah ... Die Moldau. Pure love <3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 cHilfiger: Hva er problemet? Forresten, noen som kan finne skriftlig besvis på at mp3-spiller er ulovelig på US eksamen? Mp3-spiller er ulovlig på US eksamen. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Om mp3-spiller er ulovlig pga mulighetene for kommunikasjon på en eller annen måte kan du ta med deg en discman om du har Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 cHilfiger: Hva er problemet? Forresten, noen som kan finne skriftlig besvis på at mp3-spiller er ulovelig på US eksamen? Skal krive nynorsk(saktekst) og bokmål(skjønnlitærer tekst) på Norsk eksamen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er jo enkelt det da. Hva er temaet? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe, det skal jo alle. Når det gjelder mp3-spilleren, så har jeg fortsat til gode å se at det står på et stykke papir at mp3-spiller i US eksamen er ULOVELIG. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe, det skal jo alle. Nei, noen skal ha fagstil på bokmål og friskriving på nynorsk. Det er perfekt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg