Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Altså. Det kalles for å smiske og pule rundt. Også kalt: DNFK elsker deg. Og jeg elsker med DNFK og. Hallo, Forumfolk! Sup her? Her skjer det björnebärte. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Where does the three legged horse live? Somewhere between the two-legged and the normal one? Nei, jeg vet ikke... Edit: Jeg har verdens merkligste Drever Jasså? Endret 11. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hallo, Forumfolk! Sup her? Diskusjon om rasehundmiljøet og favoritt brukere Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Altså. Det kalles for å smiske og pule rundt. Også kalt: DNFK elsker deg. Og jeg elsker med DNFK og. Hallo, Forumfolk! Sup her? Her skjer det björnebärte. björnebärte? Hallo, Forumfolk! Sup her? Diskusjon om rasehundmiljøet og favoritt brukere Og jeg er ikke nevnt? Endret 11. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 björnebärte? Bjørnebærte. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og jeg elsker med DNFK og. Hver sin smak. Er ikke brukerne bedre? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er drittslenging i ALLE rasemiljøene. Jeg fikk jo høre at en som hadde skrytt meg og Atlas opp i skyene kom med en kommentar bak ryggen min med "Hun har ikke rønket ham enda. Han er nesten tre år, og hun trener med ham."...Jo, jeg hadde rønket ham, jeg hadde bare glemt å få det registrert på rasesiden. Oppdretteren min hadde vært på utstilling med den ene hunden sin og den hoppet opp for å slikke dommeren i ansiktet. Etterpå hørte hun rykter om at hunden hennes hadde bitt dommeren. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 björnebärte? Bjørnebærte. Åja. Digg? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er litt vanskelig å komme inn i samtalene her... Hei forresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Oppdretteren min hadde vært på utstilling med den ene hunden sin og den hoppet opp for å slikke dommeren i ansiktet. Etterpå hørte hun rykter om at hunden hennes hadde bitt dommeren. En fjær = Fem høner. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er litt vanskelig å komme inn i samtalene her... Hei forresten. Easy peasy. Hei hei hei hei. Hvordan har du det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Åja. Digg? Alltid. Skulle eeegentlig drikke Dream of Jamaica, men så ble det bjørnebær fordi jeg tok feil pose og var litt uvåken. Det er litt vanskelig å komme inn i samtalene her... Hei forresten. Derfor holder du kjeft og ligger på rygg Endret 11. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 En fjær = Fem høner. Nå fikk jeg lyst på kylling Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er litt vanskelig å komme inn i samtalene her... Hei forresten. Det er da lett nå som det er så få her. Hallo! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Derfor holder du kjeft og ligger på rygg Så du er i DET humøret? xD Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er litt vanskelig å komme inn i samtalene her... Hei forresten. Hei. Sånn, nå er du inne i samtalen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå fikk jeg lyst på kylling Jeg lager pirog i ovnen. Sprø og god! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Derfor holder du kjeft og ligger på rygg ok, mistress. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Derfor holder du kjeft og ligger på rygg Så du er i DET humøret? xD For deg? Alltid. Derfor holder du kjeft og ligger på rygg ok, mistress. Har du noen annonse i prostitusjonstråden liggende ute? Med et slikt var tror jeg kanskje jeg må by... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For deg? Alltid. Kos det, da. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg