Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 @Nie O store dronning, kan jeg få begge? *hundeøyne/englehalo/rådyr klover* knips dine allmektige knipse fingre, og benåd denne stakkars tiggeren med Hobby og Troika i alle slags fasonger og størrelser! 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det blir en del knipsing om jeg må skaffe deg i alle fasonger, da. Du kan få sokkeformet, skoformet og husformede? (I realistiske størrelser, selvsagt). ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ....Jeg går for Troika huset <3 8D (og du er universets dronning, bare tenk "alle fasonger troika GO", knips en gang, og vips!, bare et lite tips til senere sånn at du slipper å slite ut dine kongelige fingre ;< ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Oooh, smart. Hva skulle jeg gjort uten en sekretær som deg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Levd det kongelige liv ut til det fulle uten å slippe å høre gnålingen til sekretæren? .....8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde jo ikke klart å leve det fullt ut, da. 8D Men se der! Pepsi er tilbake inn igjen! Kom Pepsi seg på jobb etter at han forsov seg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi snakker om språkutvikling på 1900-tallet, og jeg greier ikke å følge med. Det er eksamen i morgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Hadde jo ikke klart å leve det fullt ut, da. 8D Men se der! Pepsi er tilbake inn igjen! Kom Pepsi seg på jobb etter at han forsov seg? wai nøtt? og pepsi ga meg ikke munn til munn @Kibs. Språk-utvikling hørtes jo.... gøy ut. Endret 21. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Språkutvikling høres faktisk gøy ut. oO Heller det enn å sitte å analysere en eller annen tardete dokumentarfilm, for å finne ut hvilket syn de som lagde den har. x) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Språkutvikling høres faktisk gøy ut. oOHeller det enn å sitte å analysere en eller annen tardete dokumentarfilm, for å finne ut hvilket syn de som lagde den har. x) Øy! gi meg den dokumentar filmen så skal jeg søren meg klare den oppgaven på 3min. og det er MENS jeg ser filmen *flex* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Joda, det er gøy. I alle fall på 1900-tallet. Men liksom.. jeg ser på kart over Bergen. xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kom Pepsi seg på jobb etter at han forsov seg? Selvfølgelig ;DD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Øy! gi meg den dokumentar filmen så skal jeg søren meg klare den oppgaven på 3min.og det er MENS jeg ser filmen *flex* Ja. OoAnalyser en film på en time, på tre minutter. Herlighet, da skulle jeg møtt opp på jobben din med kake. xD Joda, det er gøy. I alle fall på 1900-tallet. Men liksom.. jeg ser på kart over Bergen. xDJeg håper ikke det var en klage? O_OÅ se på kart over Bergen må jo være drømmen. ^^ Selvfølgelig ;DDÅh så flink. ^^*klappe på hodet* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 @Nie Hvis det ikke er suksess-terte så kan det bare være men jau, gief doku-film. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 @Nie Hvis det ikke er suksess-terte så kan det bare være men jau, gief doku-film. Film: http://www.goodcopybadcopy.net/ Oppgaver: 1) Hvordan opplevde du denne filmen som dokumentarfilm? Som nøytral, eller vinklet i en bestemt retning? Begrunn ditt syn. 2) Hva mener du er konsekvensen av at den brasilianske musikksjangeren Techno Brego sampler kjente låter som Crazy av Gnars Barkley? 3) Hva mener du er konsekvensen av at den amerikanske Dj´en . Girl Talk sampler Techno Brego-varianter av Gnarls Barkley? 4) Hva synes du at andre kan gjøre med dine verk? Begrunn ditt syn 5) Hva synes du at du kan gjøre med andres verk? Begrunn ditt syn. (Nydelig rettskriving på de oppgavene, men det gidder jeg ikke rette. xD) Brannalarm. Igjen. brb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Kan ikke se filmen på jobb, faen. Da må jeg nok erklære meg selv som taper x.x you win I phailz. =( Endret 21. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg håper ikke det var en klage? O_OÅ se på kart over Bergen må jo være drømmen. ^^ Klage, nei? Ser på leiligheter. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Klage, nei? Ser på leiligheter. ^^Tøft. Leilighet eller bofelleskap? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Tøft. Leilighet eller bofelleskap? Leilighet, tror jeg. "cand.philol. Egill Danielsen". lol. :!: Endret 21. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Faen da, Kibs. :< Nå øynet jeg sjangsen til å prakke mitt rom på deg. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg