Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Død er jeg ei, men en het potet er en god beskrivelse.

GÆH! Skal ha muntlig høring i morgen for å redde en firer i matte. Kjedelig. Tror jeg skal sette på en film eller noe... Siden jeg sov fra da jeg kom hjem til klokka ni kan jeg vel bare vinke nattesøvnen adjø.

Lenke til kommentar
Hm. Den logiske tingen å gjøre ville være å pugge matte og underholde meg mens jeg leker med vektor i photoshop (tenk, det går faktisk ann). =D

Det går ann, men både flash og Illustrator er jo mye bedre verktøy for å fikse vektor

God kveld. Hva heter sånne folk som maler seg hvite i ansiketet og later som de tar på ting når de i virkeligheten ikke gjør det?

Link. Any help?

Lenke til kommentar
Det går ann, men både flash og Illustrator er jo mye bedre verktøy for å fikse vektor
Jeg vet, jeg vet. Aldri ønsket meg illustrator så mye som nå.

Photoshop var fucking stress å fikse dette her i, men man tager hvad man haver. x)

Lenke til kommentar

"kan du komme? *** er urolig."

Og når en kommer sånn 30 sek etterpå så er vedkommende på dass og i strålende humør når h*n kom ut derifra. Great :roll:

Tror det skal bli grøt på meg til frokost når jeg kommer hjem..mmm..

Lenke til kommentar
Har du ikke nett? :p

Adobe har faktisk 30 dagers gratis prøveversjoner, av nesten alle produktene sine, tilgjengelig for nedlastning

Jeg vet, jeg har programmet, men prøvetiden er gått ut. Noe jeg ikke visste, for jeg har liksom innstallert hele adobepakken på maskina, lovlig, og trodde jeg da fikk illustrator også, men den gang ei.

Og om noen skulle foreslå å fikse den versjonen jeg har, så er det en umulighet med dette nettet. Går i en fart på rundt 20mbps, i fem minutter om gangen. Yey! -.-

Lenke til kommentar
Merkelige vesen. x)

Gargh, da var plakaten ferdig, da må jeg bare fake en rapport og en analyse. Hva gjør jeg om til .doc-dokument denne gangen? jpg? psd? :hmm:

jeg? merkelig? duuuuh.

jeg har aldri vært merkelig.

.....ooooo! sjokk-elektroder! *stjele de og gå rundt og sjokke tilfeldige forum-brukere*

og bruk wtf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...