Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Flere som trener her altså :) 25kg x4 på skulderpress er jo veldig bra. Militærpress (med M olympiastang 20kg) er riktignok skulderøvelse nr 1 her i gården ;)
Selvfølgelig! Når jeg er hjemme fra sjøen, tar det opp mesteparten av tiden. :p

Relativt fornøyd med det, selvom det er rom for forbedring! ;P

Skal man først løfte med stang, er det olympiastang som gjelder. Curlstengene er ikke akkurat noe man legger over 50kg på, syntes jeg.

Trent lenge?

Har trent noen år nå ja, men kun 2 veldig seriøst. Du?

Det er alltid rom for forbedring :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skal prøve å forklare noen hva TCP/UDP porter er godt for... Er ikke postnummer en go analogi å bruke? Eller har noen andre en bedre sammenligning?

Tja...

Slike ting er forvirrende uansett. xD Vet bare at jeg pleier å samnenligne ip adresser med vanlige adresser jeg.

I så tilfelle blir vel portnummeret bare nummer på forskjellige rom innenfor ett hus, eller noe? :wee:

Lenke til kommentar
Når jeg skal prøve å forklare noen hva TCP/UDP porter er godt for... Er ikke postnummer en go analogi å bruke? Eller har noen andre en bedre sammenligning?

Tja...

Slike ting er forvirrende uansett. xD Vet bare at jeg pleier å samnenligne ip adresser med vanlige adresser jeg.

I så tilfelle blir vel portnummeret bare nummer på forskjellige rom innenfor ett hus, eller noe? :wee:

Kanskje jeg skulle sagt at IP er addressen til et hotell og portnumer er romnummeret :p

Lenke til kommentar
Faenfaefaenfaen. Matte eksamen i morgen. Faenfaenfaenfaen.

Bokmål på torsdag, nynorsk på mandag, kjemi, fysikk eller matte på onsdag eller torsdag i neste uke, så muntlig en eller annen gang i juni. su? q:

HAH! den trumfer jeg lett. Retten i morra.

u hav me intrigued. Hva er anledningen? D:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...