Sir Game Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Flere som trener her altså 25kg x4 på skulderpress er jo veldig bra. Militærpress (med M olympiastang 20kg) er riktignok skulderøvelse nr 1 her i gården Selvfølgelig! Når jeg er hjemme fra sjøen, tar det opp mesteparten av tiden. Relativt fornøyd med det, selvom det er rom for forbedring! ;P Skal man først løfte med stang, er det olympiastang som gjelder. Curlstengene er ikke akkurat noe man legger over 50kg på, syntes jeg. Trent lenge? Har trent noen år nå ja, men kun 2 veldig seriøst. Du? Det er alltid rom for forbedring Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ta det på storebroren din, han er vel hjemmom på besøk innimellom? =D .... Nei. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Når jeg skal prøve å forklare noen hva TCP/UDP porter er godt for... Er ikke postnummer en go analogi å bruke? Eller har noen andre en bedre sammenligning? Tja... Slike ting er forvirrende uansett. xD Vet bare at jeg pleier å samnenligne ip adresser med vanlige adresser jeg. I så tilfelle blir vel portnummeret bare nummer på forskjellige rom innenfor ett hus, eller noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Når jeg skal prøve å forklare noen hva TCP/UDP porter er godt for... Er ikke postnummer en go analogi å bruke? Eller har noen andre en bedre sammenligning? Tja... Slike ting er forvirrende uansett. xD Vet bare at jeg pleier å samnenligne ip adresser med vanlige adresser jeg. I så tilfelle blir vel portnummeret bare nummer på forskjellige rom innenfor ett hus, eller noe? Kanskje jeg skulle sagt at IP er addressen til et hotell og portnumer er romnummeret Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Eg er store- og lillebrur. Kva skal eg gjere? Ynskjer meg ei lita lillesyster ... til ho vert over tre år. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Faenfaefaenfaen. Matte eksamen i morgen. Faenfaenfaenfaen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Faenfaefaenfaen. Matte eksamen i morgen. Faenfaenfaenfaen. HAH! den trumfer jeg lett. Retten i morra. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Faenfaefaenfaen. Matte eksamen i morgen. Faenfaenfaenfaen. Bokmål på torsdag, nynorsk på mandag, kjemi, fysikk eller matte på onsdag eller torsdag i neste uke, så muntlig en eller annen gang i juni. su? q: HAH! den trumfer jeg lett. Retten i morra. u hav me intrigued. Hva er anledningen? D: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg er daaaaauuuutrøøøøøt. Men neida...han har ikke fått nattmedisinen sin så du må bli værende våken ei stund i natt. Great *la hodet falle på skrivebordet* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kanskje jeg skulle sagt at IP er addressen til et hotell og portnumer er romnummeret Der har du det ^^ Which reminds me... At neste gang jeg skal sove på hotell, skal jeg be om rom nummer 404. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 for mye trafikk. Heller 403. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 u hav me intrigued. Hva er anledningen? D:Samværsak. Mer gidder jeg ikke si, men det er ikke en gøy anledning liksom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Der var Norge i finalen i Eurovision song contest, var nesten sikker på at Irland skulle ta den plassen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) for mye trafikk. Heller 403. Er ikke mye trafikk på hotellrommet en bra ting..? oO Endret 20. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 for mye trafikk. Heller 403. Er ikke mye trafikk på hotellrommet en bra ting..? oO For tøser som deg så. 8D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Der var Norge i finalen i Eurovision song contest, var nesten sikker på at Irland skulle ta den plassen Jeg håpet nesten at Irland fikk den plassen. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 For tøser som deg så. 8DSom om ikke du hadde elsket det høyere enn jeg noensinne kunne, da. x) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 OH noes! steam-serverene er nede! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 For tøser som deg så. 8DSom om ikke du hadde elsket det høyere enn jeg noensinne kunne, da. x) Pøff. Du er like tøs som meg du. Og det vet du Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Pøff. Du er like tøs som meg du. Og det vet duDet der var som å kalle Ida Elise Broch for Brad Pitt. x) Endret 20. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg