WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Heftig kult. Eg ble overrumpla av ei fluge i stad. Skal si eg skvatt! Husker jeg så en stygg film der en bil kjører rundt så kommer det en kjerring og skriker. Skvatt som faen og datt bakover, og venninna mi satt og gråt av latter. SLEMT. Endret 20. mai 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 er det vanlig at brodre(3 års forskjell9 krangler en god del...? En jeg skjenner er storebror(6Års forskjell) krangler nesten ikke noenting! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ha ha, minstesøss er meget forbannet nå. Hu får ikke viljen sin Jeg var på vei for å støvsuge bak sofaen og så kommer hu og sier at jeg ikke kan støvsuge fordi hu skal være filmstjerne. Så sier jeg at hu kan vente 1 minutt, men nei, det kan a ikke, så hu går til fysisk angrep på meg, jeg tar tak i henne, faker et par moves som får henne til å backe unna, ender opp med en verbal fight til tusen hvor jeg får henne i tårer så horesminke renner ned ansiktet hennes. Venna står og måper og prøver å få a til å slutte, men hu er godt oppfyrt og det klikker for a før jeg vinner det hele og hu går på badet for å tørke tårene, etterfulgt av venna sine. Så kommer jeg ned igjen etter å ha preika skit med søss, og oppdager at hu har sendt meg mld på MSN og blokkert meg etterpå. Jeg kan tydeligvis dra til Helvete og flytte til Steinkjer for godt for ingen liker meg, bestevennen min baksnakker meg, alle hater meg her og jeg har ingen venner og jeg lever i en drømmeverden. Kos Ble ikke bedre av at mamma har bestemt seg for å begynne å være hard og bestemt mot henne (10-11 år for sent imho) og ignorerer henne når hu klager Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) @ Chillfinger: Jeg kranglet i alle fall som et helvete med min lillebror, som er fire år yngre enn meg, for ett par år siden. Vi har riktignok roet oss nå, men likevel. Slike ting varierer. En venn har en lillesøster fire år yngre enn henne, de er verdens beste venner. Slikt varierer som bare fy. x) Endret 20. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg krangler nesten ingenting med søss som er 4 år yngre enn meg, men krangler og sloss hele tiden med minstesøss somer 7 år yngre enn meg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 er det vanlig at brodre(3 års forskjell9 krangler en god del...? En jeg skjenner er storebror(6Års forskjell) krangler nesten ikke noenting! Jeg krangler svært sjelden med storebroren min. I alle fall nå som han har flyttet ut. Jeg er jente, da, og han er 2,5 år eldre. Den kranglingen det gikk ut på før var hvem som skulle ha datamaskinen og når han gjorde ting som irriterer meg (f.eks. vipper med foten, raper, kommer borti meg når jeg er trøtt, etc. ). Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Var veldig flink til å krangle med søstra mi da jeg var en 7-8 år. Nå tror jeg ikke vi har kranglet på 10 år. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Kibs da. Om han er storebroren så er det han som skal irritere seg når DU gjør slikt. xD (Ja, slik jeg og lillebror gjør det er rett. ) Endret 20. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er slik at jeg bare irriterer meg som fy når han stiller dumme spørsmpl+at jeg ikke får lov av han å svare på de, han sier bare "Jeg spurte ike deg"....... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 er det vanlig at brodre(3 års forskjell9 krangler en god del...? En jeg skjenner er storebror(6Års forskjell) krangler nesten ikke noenting! Jeg krangler svært sjelden med storebroren min. I alle fall nå som han har flyttet ut. Jeg er jente, da, og han er 2,5 år eldre. Den kranglingen det gikk ut på før var hvem som skulle ha datamaskinen og når han gjorde ting som irriterer meg (f.eks. vipper med foten, raper, kommer borti meg når jeg er trøtt, etc. ). Pokker, glemmer alltid at du er jente. :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kibs da. Om han er storebroren så er det han som skal irritere seg når DU gjør slikt. xD(Ja, slik jeg og lillebror gjør det er rett. ) Men det er jo han som er irriterende. Jeg irriterer ikke folk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kibs. Du er noens lillesøster. Du er dømt til å være irriterende. Det er halve grunnen til at du er i verden. =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg er ikke det. Seriøst. Den eneste jeg irriterer er NgZ, og det er fordi han er irriterende. =/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kibs. Beklager å si dette, men om det er sant har du feilet i din rolle som lillesøster. =/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jo, Kibs. Menne, om du skulle ville forandre på det, så kjenner jeg ett par som er svært gode på det der, kan sikkert se om jeg finner noen tips. =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Han bor ikke hjemme lenger, så det er litt poengløst. Jeg kunne testet det ut på NgZ (han er jo gammel og gutt), men han kan jo liksom velge meg bort og ta noen andre istedenfor, det kan ikke storebror. Hmm. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Temmelig trött nå ja. Senga kaller... -> Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Han bor ikke hjemme lenger, så det er litt poengløst. Jeg kunne testet det ut på NgZ (han er jo gammel og gutt), men han kan jo liksom velge meg bort og ta noen andre istedenfor, det kan ikke storebror. Hmm.Ta det på storebroren din, han er vel hjemmom på besøk innimellom? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Når jeg skal prøve å forklare noen hva TCP/UDP porter er godt for... Er ikke postnummer en go analogi å bruke? Eller har noen andre en bedre sammenligning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg