Llandari Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg har 505,50 i 1-kroninger og 50-øringer. Noen som tilbyr seg? Æsj, 50 +++i 50-øringer og rundt 100 +/- i 1-kroninger. Nesten da . Hjelper ikke det, har ikke råd til et til 50 kroner engang akkurat nå. Skulle bare gni det inn at det er billig i tre timer til. Samme det, hadde ikke kjøpt MSI uansett. Yup, I killed it again Endret 20. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Visste dere at slike interessetester og anner drit for å velge yrker og slikt er noe totalt bullshit? Jeg fikk akkurat det resultatet jeg ville, og det var absolutt med vilje. x) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du vet at du aldri skal gi bort addressen din til fremmede svenske brudar? da får du omega 3 i postkassa til 538 kroner boksen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Visste dere at slike interessetester og anner drit for å velge yrker og slikt er noe totalt bullshit? Jeg fikk akkurat det resultatet jeg ville, og det var absolutt med vilje. x) Link, link! Det er så gøy! =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Link, link! Det er så gøy! =DDu er merkelig. oOVille gjøre dette her frivillig. *grøss* http://www.nav.no/internett/page?id=318 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 WTF NiXx? O_O Ja det tenkte jeg også, en snill svensk dame lurte på om hun ikke kunne få addressen min, 2 uker senere stirrer jeg i post-kassa og der ligger det faen meg en tykk hvit pakke fra nord-norge. faen har nord-norskingene gjort alvor av truslene sine tenkte jeg? og jo da, der var det faen meg en boks omega 3 fettsyrer og en faktura lydende på småttpene 538NoK. hipp hurra. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 WTF NiXx? O_O Ja det tenkte jeg også, en snill svensk dame lurte på om hun ikke kunne få addressen min, 2 uker senere stirrer jeg i post-kassa og der ligger det faen meg en tykk hvit pakke fra nord-norge. faen har nord-norskingene gjort alvor av truslene sine tenkte jeg? og jo da, der var det faen meg en boks omega 3 fettsyrer og en faktura lydende på småttpene 538NoK. hipp hurra. Og hva gjorde du med det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vent litt, hvordan klarer du å koble svensken med ting fra nord-norge? o_O Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det hjelper ikke det, chokke. Du må selge deg, ikke skryte av egne penger. TheGame: Fy flate, det må jeg si! Jeg persa på skulderpress med hantler idag, men det er jo ikke akkurat noen skryteøvelse. 25kg x 4. Siste 2 repsa måtte jeg ha hjelp på. Med hantler, selvfølgelig... Flere som trener her altså 25kg x4 på skulderpress er jo veldig bra. Militærpress (med M olympiastang 20kg) er riktignok skulderøvelse nr 1 her i gården Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 WTF NiXx? O_O Ja det tenkte jeg også, en snill svensk dame lurte på om hun ikke kunne få addressen min, 2 uker senere stirrer jeg i post-kassa og der ligger det faen meg en tykk hvit pakke fra nord-norge. faen har nord-norskingene gjort alvor av truslene sine tenkte jeg? og jo da, der var det faen meg en boks omega 3 fettsyrer og en faktura lydende på småttpene 538NoK. hipp hurra. Og hva gjorde du med det? Spiste hele driten og ble Aqua-boy. .... nei har ikke fått sendt dritten i retur enda, faen heller om jeg skal betale 538 kroner for noe jeg ikke fikk vite var en gang. "hei vil du ha en smaksprøve?" skitt au tenkte jeg, gratis er fett vett, så ga jeg addressen og tenkte det verste jeg kunne få var en spørreundersøkelse, for hun sa jo ikke hva det var de trengte den til. .....nå vet jeg jo det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trodde du visste at man gir ut naboens adresse i slike saker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg kunne ikke naboen sin, hun var svensk! blond! jeg tenke wtf er sikkert jeg som lurer henne anyways. curse you swedes! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Flere som trener her altså 25kg x4 på skulderpress er jo veldig bra. Militærpress (med M olympiastang 20kg) er riktignok skulderøvelse nr 1 her i gården Selvfølgelig! Når jeg er hjemme fra sjøen, tar det opp mesteparten av tiden. Relativt fornøyd med det, selvom det er rom for forbedring! ;P Skal man først løfte med stang, er det olympiastang som gjelder. Curlstengene er ikke akkurat noe man legger over 50kg på, syntes jeg. Trent lenge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jævla drittnaboer! MÅ de spille fotball på en tre-terrasse NÅ? Det bråker som et helvete! Og hvorfor må de ROPE når de står to meter fra hverandre!? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dæven, jeg spilte et eller annet spill. Skvatt som faen når det var monstre der! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Link, link! Det er så gøy! =DDu er merkelig. oOVille gjøre dette her frivillig. *grøss* <a href="http://www.nav.no/internett/page?id=318" target="_blank">http://www.nav.no/internett/page?id=318</a> Eg fekk mest på bilde, form, teater, musikk. Kva fekk du? Dæven, jeg spilte et eller annet spill. Skvatt som faen når det var monstre der! Heftig kult. Eg ble overrumpla av ei fluge i stad. Skal si eg skvatt! Endret 20. mai 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jævla drittnaboer! MÅ de spille fotball på en tre-terrasse NÅ? Det bråker som et helvete! Og hvorfor må de ROPE når de står to meter fra hverandre!? Haha.. man må jo rope når man er så nerme hverandre.. Jeg var med noen venner og lan'a i en fritime på skola. Vi satt i et grupperom og gaula og skreik til hverandre. Vi fikk noen rare blikk fra folka i gangen uttafor (vi ser det gjennom vinduet i døra) Det var gøy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Eg fekk mest på bilde, form, teater, musikk. Kva fekk du? Du er virkelig et merkelig lite dyr. x) Edit: Legg merke til hvor bullshit resultatet er. Jeg vil virkelig ikke plasseres inni noe som beveger seg, og som jeg liksom skal kontrollere. x) Endret 20. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg