Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kutte postingen her på 666 innlegg. *hardcore* Er jo ikke like gøy her uten deg, da. Så lenge du blir er jo det like greit Tror jeg holder kjeft om hvem jeg er jeg.. Hun hadde aldri sagt noe stygt rett til ansiktet ditt. Er ikke sånn det fungerer i det miljøet. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da skal jeg stoppe på 1337*g33k* Bare å glemme det. Innen den tid er du garantert blitt avhengig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så lenge du blir er jo det like greit Oo nei? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare å glemme det. Innen den tid er du garantert blitt avhengig. Pfft. Jeg er ikke avhengig. Kan slutte når jeg vil Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så lenge du blir er jo det like greit Tror jeg holder kjeft om hvem jeg er jeg.. Hun hadde aldri sagt noe stygt rett til ansiktet ditt. Er ikke sånn det fungerer i det miljøet. Men hun har vist ingen problemer med å fortelle andre på pm Whatever. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så lenge du blir er jo det like greit Oo nei? Jooo. DNFK elsker deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kutte postingen her på 666 innlegg. *hardcore* Det er vel bare et par timer til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pfft. Jeg er ikke avhengig. Kan slutte når jeg vil raaaaaaait... Det sa eksen min om speeden også. Nå har hu vært inne til avrusning to ganger. Første gangen stakk hun av etter to dager. Siste gangen holdt hun ut i hele tre... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jooo. DNFK elsker deg. Oss! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Pfft. Jeg er ikke avhengig. Kan slutte når jeg vil Det sier dem alle! Endret 11. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men hun har vist ingen problemer med å fortelle andre på pm Whatever. Velkommen til hundesamfunnet. Det er vel bare et par timer til? Hysj nå. Jooo. DNFK elsker deg. Oss! Mest deg. Du har tilogmed DNFK-schærshte. Det sier dem alle! Men jeg mener det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Velkommen til hundesamfunnet. Jeg som spurte om det var mye drittslenging før jeg kjøpte hu. "Neeeida, er ikke så mye" Jajøss. Skulle kjøpt meg blanding Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Where does the three legged horse live? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Velkommen til hundesamfunnet. Jeg som spurte om det var mye drittslenging før jeg kjøpte hu. "Neeeida, er ikke så mye" Jajøss. Skulle kjøpt meg blanding Det er drittslenging i ALLE rasemiljøene. Jeg fikk jo høre at en som hadde skrytt meg og Atlas opp i skyene kom med en kommentar bak ryggen min med "Hun har ikke rønket ham enda. Han er nesten tre år, og hun trener med ham." ...Jo, jeg hadde rønket ham, jeg hadde bare glemt å få det registrert på rasesiden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mest deg. Du har tilogmed DNFK-schærshte. Joda. Vi møttes jo til og med her. >.< Men hvem er f.eks nevnt flere ganger i favoritt-bruker-tråden? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Velkommen til hundesamfunnet. Jeg som spurte om det var mye drittslenging før jeg kjøpte hu. "Neeeida, er ikke så mye" Jajøss. Skulle kjøpt meg blanding You bet. Og jeg må høre om det hver dag^^. Mamma driver jo oppdrett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mest deg. Du har tilogmed DNFK-schærshte. Joda. Vi møttes jo til og med her. >.< Men hvem er f.eks nevnt flere ganger i favoritt-bruker-tråden? Altså. Det kalles for å smiske og pule rundt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Altså. Det kalles for å smiske og pule rundt. Også kalt: DNFK elsker deg. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har verdens merkligste Drever Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hallo, Forumfolk! Sup her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg