hylo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gun? I flertall? Nå er du bare tørr og kjedelig. Tenk muskler. De er i flertall. Om jeg skal gå så langt, kan jeg nevne biceps, triceps, trapezius, deltoids, pectorals, abdominals, obliques, bakre deltoid, teres, infraspinatus, latissimus dorsi, erector spinae. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjenner til Danielsen-skolen ja. Har/hadde to venner som gikk på Danielsen Videregående. Og ja, skolen er ganske kristen av seg. Tror intensivgymnaset (ligger i eget bygg rett over gaten for selve skolen), er litt mindre kristent blant elevene. Men på selve videregående skolen er administrasjonen og lærerne kristne i større eller mindre grad. Flertallet av elevene er veldig til moderat kristne. Men det er selvfølgelig absolutt ikke noe krav om å være kristen. Og du kommer til å kunne trives selv om du ikke er troende. Tror de fleste elevene der er like grei som på andre skoler, og om du så må høre morgenbønn hver dag overlever du nok det også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal bare ta to fag, skjønner du. Matte og biologi (evt. kjemi), og i biologi kan det jo bli litt meningskrasj mtp diverse. Men kanskje jeg skal satse på det, da. Tenk muskler. De er i flertall. Om jeg skal gå så langt, kan jeg nevne biceps, triceps, trapezius, deltoids, pectorals, abdominals, obliques, bakre deltoid, teres, infraspinatus, latissimus dorsi, erector spinae. Har du slike ting? Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gud bedre, jeg ser ikke for meg hvordan jeg skal få orden i dette kaoset. Hvor enn jeg ser, ser jeg ikke annet enn rot, rot og atter rot. Bagger, høyttalere, sekker, eske på eske på eske osv. Skal bli gøy å endelig bli ferdig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den store setemuskelen har je, det er vel det eneste å skryte av Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Edit2: JEG ER GODTESYK! Jeg har stratos og Ahlgrens biler Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har sandwich-is. EPIC WIN. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg føler jeg har en ganske stor magemuskel også *veive til Aina* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Morsomt med Microsoft Sam. Gøy og sette stemmmen hans til høytalerne og svare på alt folk spør deg om inni huset på med Sam sin gebrokne Norske uttale. F.eks: "Kristian, nå er det middag!" og svare med Sam sin flotte Norske tale Også har jeg vært hjemme i dag, og skal være hjemme i morra og. Fordi 10-ende øver til eksamen ,go da får vi væe hjemme Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har du slike ting? OoSelvsagt. Du og. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Usj, jeg har et lass med ting som skulle vært gjort her. Kan ikke noen smitte meg med litt arbeidslyst så jeg kommer igang? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Smitt meg med litt når noen er i gang også. Jeg trenger det sårt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Usj, jeg har et lass med ting som skulle vært gjort her. Kan ikke noen smitte meg med litt arbeidslyst så jeg kommer igang? Viss du arbeider nå, har du mer fritid til og gjøre det du har lyst til senere! Yeah. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Usj, jeg har et lass med ting som skulle vært gjort her. Kan ikke noen smitte meg med litt arbeidslyst så jeg kommer igang? Henger meg på den. Jeg må få gjort ferdig de TO skoleprosjektene som skal leveres imorra som jeg ikke har begynt på. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Usj, jeg har et lass med ting som skulle vært gjort her. Kan ikke noen smitte meg med litt arbeidslyst så jeg kommer igang? Viss du arbeider nå, har du mer fritid til og gjøre det du har lyst til senere! Yeah. Dårlig forsøk. Hvis jeg ikke arbeider nå kan jeg gjøre det jeg har lyst til hele tiden.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Usj, jeg har et lass med ting som skulle vært gjort her. Kan ikke noen smitte meg med litt arbeidslyst så jeg kommer igang? Smitt meg også, har matteeksamen i morgen. : Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Usj, jeg har et lass med ting som skulle vært gjort her. Kan ikke noen smitte meg med litt arbeidslyst så jeg kommer igang? Viss du arbeider nå, har du mer fritid til og gjøre det du har lyst til senere! Yeah. Dårlig forsøk. Hvis jeg ikke arbeider nå kan jeg gjøre det jeg har lyst til hele tiden.... Ja, men da blir det bare mer arbeid senere. Da blir det aldri gjort, og arbeidet du kanskje hadde tenkt til og gjøre bare blir der uferdig. Så kanskje en annen dag får du mer arbeid å gjøre, men du har kanskje ikke gjort ferdig det forgje. Da blir det enda mer arbeid Endret 20. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Smitt meg også, har matteeksamen i morgen. :< Er det ikke da bedre å forberede seg enn å sitte her? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fjelltur? Det er mai, for pokker!!!!! Fjellturer hører til sommeren, evt vinteren! Det kan ikke kalles fjelltur i mai. Nei nå må du pinadø gi deg. Og du kaller deg selv en nordlending? Jeg er skuffet. Dypt skuffet!| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg