Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay... ikke overraskende nok ville ikke venninnen min at jeg skulle komme da jeg skulle heller bruke tiden på kjæresten min (som jeg ser hver dag).

Men men, jeg tar hintet -.-

Wait, du har kjerring O.o Da ser jeg ikke grunnen til å oppsøke andre jenter :dontgetit:

Lenke til kommentar
Yay... ikke overraskende nok ville ikke venninnen min at jeg skulle komme da jeg skulle heller bruke tiden på kjæresten min (som jeg ser hver dag).

Wait, du har kjerring O.o Da ser jeg ikke grunnen til å oppsøke andre jenter :dontgetit:

venninne som for øvrig betyr veldig mye for meg.

Er det så vanskelig selv i dag å forstå at jentene er de beste vennene man kan ha?

mye lettere å prate med de enn gutter, og hun har vært veldig viktig for meg, så jeg har liksom lyst til å møte henne, men det er tydeligvis ikke gjensidig..

Lenke til kommentar

venninne som for øvrig betyr veldig mye for meg.

Er det så vanskelig selv i dag å forstå at jentene er de beste vennene man kan ha?

mye lettere å prate med de enn gutter, og hun har vært veldig viktig for meg, så jeg har liksom lyst til å møte henne, men det er tydeligvis ikke gjensidig..

I know. Klarer bare åpne meg for jenter jeg, faktisk bare pene jenter ;S Rare greier. Kan være gjensidig da, men kanskje ho er redd for å skape sjalusi. Vurdert å ta med dama?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
God morgen folkens!

DETTE er et mye bedre tidspunkt å stå opp en det stuntet jeg dro i går ved å stå opp klokka halv 8. kjenner jeg

Må legge deg tidligere da vettø, så er halv8 pieceofcake :)

Det hjelper ikke. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...