Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg bodde hos en kristen, amerikansk familie i fjor sommer.Alltid like gøy å finne nye måter å dodge samtaler om bush, midt-østen og jesus Men faen, nå har jeg kasta mat for 600 spenn. Djeez, det skjærer meg i hjertet! kan tenke meg det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Polarbrød og vin til frokost. Gøy kombinasjon. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Yay... ikke overraskende nok ville ikke venninnen min at jeg skulle komme da jeg skulle heller bruke tiden på kjæresten min (som jeg ser hver dag). Men men, jeg tar hintet -.- Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen her som kan hjelpe meg å finne info om et konfliktområde? Spiller ingen rolle hvilket, bare det er et U/NIC land involvert Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Yay... ikke overraskende nok ville ikke venninnen min at jeg skulle komme da jeg skulle heller bruke tiden på kjæresten min (som jeg ser hver dag). Men men, jeg tar hintet -.- Wait, du har kjerring O.o Da ser jeg ikke grunnen til å oppsøke andre jenter Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Yay... ikke overraskende nok ville ikke venninnen min at jeg skulle komme da jeg skulle heller bruke tiden på kjæresten min (som jeg ser hver dag). Men men, jeg tar hintet -.- Wait, du har kjerring O.o Da ser jeg ikke grunnen til å oppsøke andre jenter venninne som for øvrig betyr veldig mye for meg. Er det så vanskelig selv i dag å forstå at jentene er de beste vennene man kan ha? mye lettere å prate med de enn gutter, og hun har vært veldig viktig for meg, så jeg har liksom lyst til å møte henne, men det er tydeligvis ikke gjensidig.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Yay... ikke overraskende nok ville ikke venninnen min at jeg skulle komme da jeg skulle heller bruke tiden på kjæresten min (som jeg ser hver dag). Men men, jeg tar hintet -.- Wait, du har kjerring O.o Da ser jeg ikke grunnen til å oppsøke andre jenter venninne som for øvrig betyr veldig mye for meg. Er det så vanskelig selv i dag å forstå at jentene er de beste vennene man kan ha? mye lettere å prate med de enn gutter, og hun har vært veldig viktig for meg, så jeg har liksom lyst til å møte henne, men det er tydeligvis ikke gjensidig.. I know. Klarer bare åpne meg for jenter jeg, faktisk bare pene jenter ;S Rare greier. Kan være gjensidig da, men kanskje ho er redd for å skape sjalusi. Vurdert å ta med dama? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg spiller så høy musikk at sokkene mine vibrerer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 God morgen folkens! DETTE er et mye bedre tidspunkt å stå opp en det stuntet jeg dro i går ved å stå opp klokka halv 8. kjenner jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 God morgen folkens! DETTE er et mye bedre tidspunkt å stå opp en det stuntet jeg dro i går ved å stå opp klokka halv 8. kjenner jeg Må legge deg tidligere da vettø, så er halv8 pieceofcake Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sheesh, get a job, chumps. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sheesh, get a job, chumps. Got a job Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 God morgen folkens! DETTE er et mye bedre tidspunkt å stå opp en det stuntet jeg dro i går ved å stå opp klokka halv 8. kjenner jeg Må legge deg tidligere da vettø, så er halv8 pieceofcake Det hjelper ikke. x) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det hjelper ikke. x) Deg det er noe galt med da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skal jeg bruke Jif skurekrem i dusjen? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Enkelte foretrekker glidemiddel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 whatever gets you going. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det hjelper ikke. x) Deg det er noe galt med da Tydligvis. x) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skal jeg sykle hjemm fra pappa til mamma(5km) eller tvinge den syke faren min til å ta på seg klær og kjøre meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg