Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er det helg for meg. Noen som skal gjøre noe spesielt i helga? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Oransje og svart-stripet hår. Tigerhår. Omfg. Jeg vil bleike håret mitt hvitt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fy faen som dere poster. For to dager siden postet jeg på side 7! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er det helg for meg. Noen som skal gjøre noe spesielt i helga? Skal på hytta. Blir vel å dra i slalombakken tenker jeg. ^^ Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Edit: Bare tulla, hehe. Bestefaren min var "til sjøs" da han var yngre. Deeet var min og! Min og. Haha, bare de tøffeste som har en bestefar eller to som var "til sjøs" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal på hundeutstilling i Letohallen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Edit: Bare tulla, hehe. Bestefaren min var "til sjøs" da han var yngre. Deeet var min og! Min og. Haha, bare de tøffeste som har en bestefar eller to som var "til sjøs" Min bestefar var også sjømann. Da må jeg være tøff! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal på hundeutstilling i Letohallen. Uuuh, kjekt. Da burde jo du treffe på Tonje, vil jeg regne med. Jeg tror jeg skal spille for mye freecell og barbere meg i helgen. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er det helg for meg. Noen som skal gjøre noe spesielt i helga? Helg for meg og! Deilig.. Skal sove leeeenge, og bare slappe av. Kanskje det blir noe festing? Men det tar vi som det kommer.. Min bestefar var også sjømann. Da må jeg være tøff! Ja'a, kjempe tøffing du Lars ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fy faen som dere poster. For to dager siden postet jeg på side 7! Du må holde deg oppdatert. Skal på hytta. Blir vel å dra i slalombakken tenker jeg. ^^ Høres kos ut. Full avkobling, mao? Jeg skal på hundeutstilling i Letohallen. Med lille Ponni? Tilvenning, eller..? Helg for meg og! Deilig.. Skal sove leeeenge, og bare slappe av. Kanskje det blir noe festing? Men det tar vi som det kommer.. Herlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kutte postingen her på 666 innlegg. *hardcore* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Da var jeg hjemme etter Oslo's beste kebab . Bislett? Lenge siden jeg har spist der nå... Godlia . 3 Venner. Hyggelige folk og skitgod kebab, nam. Bare 5 til til jeg får en gratis :!: Men Stranded II, god musikk og gode druer. Himmelsk Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kutte postingen her på 666 innlegg. *hardcore* Er jo ikke like gøy her uten deg, da. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal på hytta. Blir vel å dra i slalombakken tenker jeg. ^^ Høres kos ut. Full avkobling, mao? Jeppz! Det blir digg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Uuuh, kjekt. Da burde jo du treffe på Tonje, vil jeg regne med. Tror jeg holder kjeft om hvem jeg er jeg.. Med lille Ponni? Tilvenning, eller..? Kan ikke ta henne med, hun har ikke fått 12-ukers vaksine. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal på hytta. Blir vel å dra i slalombakken tenker jeg. ^^ Høres kos ut. Full avkobling, mao? Jeppz! Det blir digg. høres deilig ut Håper du koser deg masse. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeppz! Det blir digg. Sier det samme som dismayed. Kan ikke ta henne med, hun har ikke fått 12-ukers vaksine. Å. Det er synd, da. Men men. Håper du koser deg uansett. Takk for bildet i kjæledyr-tråden, forresten. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeppz! Det blir digg. høres deilig ut Håper du koser deg masse. Ja, i alle fall ettersom det er over en halvmeter snø der nå. (En meter i bakken.) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kutte postingen her på 666 innlegg. *hardcore* Da skal jeg stoppe på 1337 *g33k* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kutte postingen her på 666 innlegg. *hardcore* Da skal jeg stoppe på 1337 *g33k* Get ready for funny joke... Jeg skal aldri slutte. *spammer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg