TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får vi en smakebit av sida du lager btw? =PVet du mente AnyXyd, men bare for å svare for meg selv; tviler, mine blir alltid dårlige Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner meg om den gangen jeg måtte kjøpe bananer og kondomer på bensinstasjonen =/... Haha, hørtes flaut ut. Ville ikke gjort det samme :O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner meg om den gangen jeg måtte kjøpe bananer og kondomer på bensinstasjonen =/... Haha, hørtes flaut ut. Ville ikke gjort det samme :O Det var flaut xD. Men jeg hadde ikke noe valg. Skulle ha et foredrag på skolen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var flaut xD. Men jeg hadde ikke noe valg. Skulle ha et foredrag på skolen. Om bananer og kondomer? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var flaut xD. Men jeg hadde ikke noe valg. Skulle ha et foredrag på skolen. Om bananer og kondomer? Jeg tipper prevensjon. Skulle demonstrere en howto. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hadde du vært lur hadde du kjøpt kondomene dagen i forveien. Så hadde det blitt mindre opplagt hva de var til, neeh? Endret 8. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Om kondomer xD. Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Nehda. Var ikke så farlig. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om kondomer xD. Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Hvorfor har jeg aldri vært borti kondomer på bananer? Virker jo som det er den store klassikeren innen seksualundervisning. Ja, jeg er snurt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om kondomer xD. Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Det er bra gjort Tror dem hadde gått av litt opplæring Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet om et gøy 123-spill? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet om et gøy 123-spill? Tower defense *labbetillunsj* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet om et gøy 123-spill? Orsinal har de beste spillene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så sant^^. Fikk faktisk et bra sitat herfra. "The size does matter. Pick one that fits" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ....Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Noen liker å være hardhendte Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om kondomer xD. Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Au. Håper de øver seg litt mer før de prøver i det virkelige liv. Iallfall hvis det er jenter som har presset de flat. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Orisinal-spillene er jo alltid en klassiker (http://www.ferryhalim.com/orisinal/). Edit: Haha, Skarstad slo meg på målstreken. Endret 8. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om kondomer xD. Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Vi fikk utdelt hversin isoporkuk vi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner meg om den gangen jeg måtte kjøpe bananer og kondomer på bensinstasjonen =/...Haha, minner meg om den gangen jeg og to venner dro på butikken og kjøpte bananer, kondomer og kløvervaselin. Dere skulle sett ansiktet på han som satt i kassa da vi kom leiende xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Om kondomer xD. Også måtte vi jo la folka få prøve å sette dem på. Resultatet var at de presset bananene flate etc. Au. Håper de øver seg litt mer før de prøver i det virkelige liv. Iallfall hvis det er jenter som har presset de flat. Det var bare jentene som fikk det til helt perfekt. Så vil tro at det var guttene som hadde hatt godt av litt trening x). Haha! Priceless clvn =D. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner meg om den gangen jeg måtte kjøpe bananer og kondomer på bensinstasjonen =/...Haha, minner meg om den gangen jeg og to venner dro på butikken og kjøpte bananer, kondomer og kløvervaselin. Dere skulle sett ansiktet på han som satt i kassa da vi kom leiende xD Aww, minner meg om den gangen meg og en venninne gikk hånd i hånd og nusset hverandre og kjøpte agurk, kondomer og kløvervaselin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg